توزیع 200 میلیون ریال بسته معیشتی بین کادر درمانی و بیماران خوی


توزیع 200 میلیون ریال بسته معیشتی بین کادر درمانی و بیماران خوی

ارومیه- ایرنا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: 200 میلیون ریال بسته معیشتی بین کادر درمانی و تلاشگران عرصه سلامت و مبتلایان به بیماری کرونا در چهار بیمارستان این شهرستان توزیع شده است.

جبرئیل ابراهیم‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد اقلام معیشتی در قالب طرح نسبم کرامت به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و غذایی شامل هفت قلم مواد غذایی در چهار بیمارستان شهرستان خوی توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه خوی ادامه داد: از آغاز اجرای رزمایش همدلی از محل درآمدهای موقوفات و امامزادگان، به ارزش بیش از سه میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از توزیع یک‌هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع) خبر داد و گفت: علاوه بر آن، کاروان شمیم کرامت نیز به همین مناسبت در این شهرستان راه اندازی شد.

علی بابایی افزود: با توجه به وضعیت هشدار در شهرستان به سبب شیوع کرونا، مراسمی با حضور مردم برگزار نشد و برنامه‌های سخنرانی و مولودی‌خوانی به شیوه مجازی و کاروان شمیم کرامت برگزار شد.

امروز، یازدهم ذیقعده و سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

امام رضا (ع) در روز یازدهم ذیقعده سال ۱۴۸ هجری قمری متولد شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد سه برابر می‌‎شود