13 آبان ایستادگی ملت ایران مقابل استکبار را به جهانیان نشان داد


13 آبان ایستادگی ملت ایران مقابل استکبار را به جهانیان نشان داد

سنندج - ایرنا - فرماندار دیواندره گفت : 13 ابان ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار و زورگویان را به جهانیان اثبات کرد.

جمال ارشدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته وحدت و روز ۱۳ آبان اظهار داشت : یوم اله سیزده آبان، یادآور حماسهها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان بوده ، که این روز باشکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده ،تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر جهان باشد .

وی ، با اشاره به مصادف شدن روز ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا افزود: روز ۱۳ آبان یاد آور حوادث مهمی است که در استقلال و آزادی ملت ایران نقش اساسی داشته و درسهای فراوانی برای نسل حاظر و آینده دارد.

فرماندار دیواندره افزود: در این روز مهم و تاریخی ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.

ارشدی گفت: نسل آینده ساز کشور باید با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدارس کردستان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است