٧٢ طرح عمرانی در اسلامشهر بهره‌برداری شد


٧٢ طرح عمرانی در اسلامشهر بهره‌برداری شد

تهران- ایرنا- 72 طرح عمرانی و اشتغال زا با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در شهرستان اسلامشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار اسلامشهر روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های دهه فجر این شهرستان گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۳۹۰میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مسعود مرسلپور توضیح داد: ۶ طرح عمرانی و اشتغال زا از مجموع این ۷۲ طرح با حضور استاندار تهران و بقیه بصورت ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

وی گفت: اشتغال ایجادی در اسلامشهر فراتر از تعهدات این شهرستان است

استاندار تهران نیز در آیین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر در اسلامشهر با بیان اینکه ایجاد اشتغال در اسلامشهر فراتر از تعهدات این شهرستان است، گفت: طرح های عمرانی در این شهرستان به ویژه مترو اسلامشهر تا این لحظه روند مطلوبی دارد که نتیجه همدلی مسئولان است

انوشیروان محسنی بندپی افزود: سهم اسلامشهر در ایجاد اشتغال تا به امروز ۱۰ هزار و ۱۸ نفر بوده که براساس زمانبندی به مراتب فراتر سهمیه تعیین شده برای این شهرستان بوده است و در شهرستان تهران که باید ۲۶ هزار اشتغال ایجاد می‌شد که شاهد تحقق ۴۶درصدیا اشتغال هستیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری از مجتمع کشاورزی صنعتی کشت بادام در شهرستان اسلامشهر بودیم و استانداری تهران با تمام بضاعت در راستای رفع مشکلات این واحد تلاش می کند و در این خصوص دستورات لازم صادر شده است.

به گفته محسنی بندپی نقطه ضعف ساختار بهداشت، درمان و سلامت در استان تهران نبود زیرساخت ها متناسب با جمعیت این استان بود که با اجرای طرح شهید سلیمانی این نقیصه تا حدی برطرف شد.

همچنین دیروز هم خانه بهداشت روستایی اسلامشهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و با ۲۰۰ متر مربع زیربنا به بهره برداری رسید.

یک هزار و ۱۹۵ طرح با اعتبار ۱۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران در حال بهره برداری است که این طرح ها زمینه اشتغال برای بیش از ۲۱ هزار نفر را فراهم می کند.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتتاح طرح های شهرستان ری با حضور استاندار تهران