قهرمانان اسکیت فری استایل جام فجر همدان معرفی شدند


قهرمانان اسکیت فری استایل جام فجر همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- رییس هیات اسکیت همدان گفت: نفرات برتر پیکارهای اسکیت فری استایل شاخه (اسپید اسلالوم) گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان معرفی شدند.

«مهدی مجیدی» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها در ۲ بخش پسران و دختران و با شرکت ۶۰ ورزشکار و با مشارکت شرکت سامان گستر به مدت یک روز در خانه اسکیت همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات و دررده سنی ۶ تا ۸ سال پسران، صدرا ظفری عنوان قهرمانی را کسب کرد و سپنتا غلام حسینی و پرهام مرادی نیز دوم و سوم شدند.

مجیدی خاطرنشان کرد: در رده سنی ۸ تا ۱۰ سال نیز آراد فرهمند عنوان نخست را از آن خود کرد و علی شهبازی و محمد ماهان صحبتی نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

وی افزود: همچنین در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال پسران، آرمان مددیان موفق به کسب عنوان قهرمان شد و بردیا حنیفه و آرتین عبدالملکی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند، شمن اینکه در رده سنی بالای ۱۴ سال نیز امیر حسین محمد ظاهری، عرشیا عطاییان و پارسا مرادی به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیات اسکیت همدان یادآور شد: در بخش دختران و در رده سنی ۶ تا ۸ سال، مهراوه حاتمی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و گیسو نظری و مرسانا خزایی نیز دوم و سوم شدند.

مجیدی افزود: در رده سنی ۸ تا ۱۰سال نیز آریسا سلیمانی، تارا حمزه لو و آیدا بشیری به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

وی اظهار داشت: همچنین در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال ساغر ظهوری، آزاده آقا محمدی و آیرین لهونی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده بالای ۱۴ نیز تینا نظری عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و مریم رضایی و سعیده زارعی به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

رییس هیات اسکیت همدان اضافه کرد: سجاد محمدی به عنوان سرداور، سمیه فتاحی مسوول سنسور و مهسا زیبایی، نیلوفر موسویان، سمانه صادقی، پریسا محمد پور، نیلوفر فتحی، شکیبا رحمانی و سحر عصاری‌ها نیز قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

برترین‌های این دوره از مسابقات حکم و مدال قهرمانی دریافت کردند.

همدان یکی از قطب‌های اصلی ورزش اسکیت کشور است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اینفوگرافیک/ دستاوردهای اداره کل صمت استان همدان در چهار ماه اخیر