سوگواری وفات حضرت ام المبنین(س) در مسجد الزهرا(س)/ برپایی نمایشگاه مادران شهدا


سوگواری وفات حضرت ام المبنین(س) در مسجد الزهرا(س)/ برپایی نمایشگاه مادران شهدا

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی گفت: مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین(س)، در روزهای 25 و 26 دی ماه در مسجد الزهرا(س) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد صادقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم سوگواری در عزای وفات حضرت ام المبنین (س) در روز شنبه، 25 دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و در روز یکشنبه، 26 دی ماه، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد الزهرا (س) (واقع در تهران، خیابان شهید ناصری، کوچه شهید صادقی) برگزار می شود، اظهار کرد: اهالی این مسجد ضمن پذیرایی از مردم شرکت کننده در این دو مجلس روضه، در هر نوبت، 300 پرس غذای گرم را میان نیازمندان توزیع می کنند.

امام جماعت مسجد الزهرا (س) افزود: پایگاه بسیج این مسجد نمایشگاه مادران شهدا را با هدف معرفی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت ام البنین (س) و معرفی ایثار مادران شهدای این مسجد برگزار برپا کرده است. این نمایشگاه از روز یکشنبه، همزمان با شب شهادت سردار قاسم سلیمانی برپا شد و تا دوشنبه، 27 دی ماه در معرض دید عموم قرار دارد.

وی گفت: مسجد الزهرا (س) در ایام فاطمیه همچون سایر مناسبت های مذهبی و همچنین به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همچون سایر مناسبت های ملی و انقلابی، بسته های ارزاق را میان نیازمندان توزیع کرد. نوبت بعدی کمک مومنانه اهالی این مسجد به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر انجام می شود.

پایان پیام/397

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مسجد سنگ‌بست ماسال