رویداد ملی فهما اهمیت محله‌محوری در فعالیت‌های مسجدی را یادآور شده است


رویداد ملی فهما اهمیت محله‌محوری در فعالیت‌های مسجدی را یادآور شده است

حجت‌الاسلام کفیل با بیان اینکه رویداد ملی فهما اهمیت محله‌محوری در فعالیت‌های مسجدی را یادآور شد، گفت: اگر ما بتوانیم در دل مسجد هنرمند، فیلمنامه‌نویس، نویسنده و سایر فعالان هنری را تربیت کنیم، آینده کشور و انقلاب تضمین می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد صادق کفیل» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه من بزرگ شده مسجد و کانون هستم و با مشاهده آثار فهما نگاهم به مسجد عوض شد، اظهار کردگفت: مسجد پایگاه تغییر، خانه اثرگذار و جریان ساز است که با مشاهده آثار و برنامه های کانون های فرهنگی هنری برایم ثابت شد که مسجد تا چه اندازه پایگاه مهمی است. مسجد اگر برای تغییر اهل محل محور باشد، حتما همه اهالی موفق می شوند. من از رویداد فهما این اهمیت مسجد را نیز دریافته ام.

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه افزود: همچنین از رویداد فهما دریافته ام که جوان قرآن را که می خواند، می فهمد و می تواند آنها را در قالب های شعر و سرود و نمایش معرفی و عرضه می کند.

وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد این توانایی نسل جوان را در معرفی دین در قالب های هنری و فرهنگی عملیاتی‌تر کردند. اگر ما بتوانیم در دل مسجد هنرمند، فیلمنامه نویس، نویسنده و سایر فعالان در حوزه های هنری تربیت کنیم، آنگاه آینده کشور و انقلاب تضمین می شود.

این داور سومین رویداد ملی فهما با بیان اینکه این رویداد بسیار خوب شروع شده و ادامه یافته است، خاطرنشان کرد: باید این رویداد با برنامه ریزی دقیق تری پیش رود و مانع از روزمرگی بچه های مسجد شود.

گفتنی است، داوری مرحله نهایی سومین دوره رویداد ملی فهما در روزهای 29 و 30 دی ماه در حال برگزاری است تا برترین های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال 1400 مشخص شوند.

پایان پیام/397

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وهابیت مسجد را تبدیل به مرکز ترویج تروریسم کرده است/ مساجد را پایگاه تبیین مکتب اهل‌بیت...