سیاسی بودن دانشجو به معنای سیاست زدگی نیست


سیاسی بودن دانشجو به معنای سیاست زدگی نیست

زنجان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه سیاسی بودن دانشجو به معنای سیاست زده بودن نیست، گفت: در فضای دانشگاه باید امکان تضارب آرا و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی فراهم شود و نباید نگرانی در این خصوص وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه تغییر و تحولات در مدیریت ها لازمه رشد و تعالی است، افزود: بودن در مسئولیت ها هیچ شأنی جز خدمت و پاسخگویی به خدا و مردم ندارد.

وی در سخنانی به اهیمت علم اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از پایه های اصلی اقتدار، عزت، پیشرفت و تعالی هر کشوری، علم است چرا که علم زمینه ساز داشتن یک اقتصاد و جامعه خوب است.

وی با بیان اینکه توجه به مراکز علمی شامل آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی به واسطه اهمیت علم، بسیار مهم است، افزود: این توجه باید بیش از پیش باشد.

رفیعی خاطرنشان کرد: خیلی از توفیقات ملی و بین المللی ایران به دلیل دستیابی به فناوری های نوین در حوزه مختلف همچون هسته، نانو و صنعت دفاعی است و این موارد باعث شده تا در مسیر استقلال پایدار و ثابت قدم باشیم و در حوزه دیپلماسی نیز دستمان پُر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین مطالبه های رهبر مطعم انقلاب در این بیانیه توجه به علم و پژوهش است به عنوان یکی مولفه های زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

رفیعی همچنین به لزوم توجه به کاربردی کردن علوم و ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع باید بیش از گذشته مورد اهتمام و در اولویت باشد.

به گزارش ایرنا در این مراسم از خدمات ۶ ساله دکتر علی محمدی در کسوت ریاست دانشگاه پیام نور استان زنجان قدردانی و دکتر رویا کرمی به عنوان سپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!