تاسیس داروخانه هلال‌احمر کرمانشاه در انتظار تایید وزارت بهداشت


تاسیس داروخانه هلال‌احمر کرمانشاه در انتظار تایید وزارت بهداشت

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: تاسیس داروخانه هلال‌احمر استان کرمانشاه در انتظار تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه هفت میلیارد تومان برای درمان بیماران نیازمند و تهیه دارو بیماران خاص هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز تأسیس داروخانه هلال‌احمر استان کرمانشاه تاکنون صادر نشده است، افزود: تاکنون مجوزی از سوی سازمان غذا و دارو برای تأسیس داروخانه هلال احمر

استان کرمانشاه صادر نشده و نیازمند همراهی، کمک و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو استان برای حل این مشکل هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: داروخانه‌های هلال احمر در سایر استان‌های کشور دایر و مشغول فعالیت هستند اما استان کرمانشاه از این امتیاز بی بهره است و اگر این داروخانه راه اندازی شود می‌توانند به افراد بسیاری خدمت رسانی کند.

محمدی بیان کرد: جلسه هم اندیشی با استاندار کرمانشاه نیز انجام گرفته زیرا برای حل این مشکل نیازمند حمایت مسئولان استانی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نشان داده همواره به فکر خدمت رسانی به مردم است و در زمان شیوع کرونا محموله‌های واکسن کرونا را به کشور وارد کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پهلوانان نمی‌میرند