76 واحد صنعتی در همدان گازرسانی می شود


76 واحد صنعتی در همدان گازرسانی می شود

همدان- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه عملیات گازرسانی به سه شهرک صنعتی در استان در جریان است، گفت: مطابق مصوبه شورای اقتصاد، ۷۶ واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق محبی نظر دوشنبه در مراسم آئین افتتاحیه و آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت ملی گاز ایران که به صورت ویدئو کنفرانس در همدان نیز برگزار شد، عنوان کرد: شرکت گاز استان همدان اولین استان سبز کشور در گازرسانی به شهرها و روستاها است که صددرصد خانوار شهری و ۹۹.۹ درصد خانوار روستایی در آن، بهره مند از گاز هستند

وی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون راه اندازی مرکز امداد متمرکز، GIS READY شدن بیش از ۸۷ درصد تأسیسات گازرسانی استان، گازرسانی به ۸ روستا، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۸ روستای جدید، اجرای ۲۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و نصب ۳ هزار و ۸۷۸ مورد انشعاب، بخشی از مهمترین اقدامات این شرکت از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تاکید کرد: توسعه گازرسانی در بخش‌های صنعتی همسو با تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی در استان همدان است که در دستور کار قرار دارد.

محبی نظر ادامه داد: از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۹۶ واحد صنعتی شامل فاز توسعه کارخانه شیشه همدان، نشاسته الوند، CNG درگزین وغیره گازرسانی شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس برنامه‌های تعریف شده، هم اکنون عملیات گازرسانی به ۳ شهرک در جریان است، افزود: علاوه بر این شهرک‌های صنعتی، مطابق مصوبه شورای اقتصاد، ۷۶ واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان