فعالیت 40 موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر زائران اربعین در همدان


فعالیت 40 موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر زائران اربعین در همدان

همدان- فرماندار همدان از فعالیت حدود ۴۰ موکب و تعدادی ایستگاه صلواتی در مسیر زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محمدی سه شنبه در سومین جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان همدان با توجه به حوادث فعلی در کشور عراق و بسته شدن مرزها، گفت: اقدامات این ستاد برابر مصوبات قبلی پیگیری و همه آمادگی‌ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر با عادی شدن شرایط عراق شاهد بازگشایی مرزها و راهپیمایی بی نظیر دلدادگان حضرت اباعبدالله در اربعین حسینی باشیم.

فرماندار همدان در ادامه صحبتهای خود، از فعالیت حدود ۴۰ موکب و تعدادی ایستگاه صلواتی در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود: برابر تقسیم کار به عمل آمده در جلسه استانی در شهر همدان با توجه به کمبود آب موضوع اسکان زائران در سایر شهرستانها مورد تاکید قرار گرفته است.

فرماندار همدان با اشاره به بازدید به عمل آمده صبح امروز از مسیر عبور زائران و استقرار موکب ها در شهر همدان، تاکید کرد: مسئولیت نظم و توجه به ترافیک و پارک خودروها در موکب ها برعهده مسئولان موکب ها است که باید به این مهم توجه داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استاندار همدان بر توسعه و ارتقای تجهیزات هواشناسی در استان تاکید کرد