اجرای 100 عنوان برنامه ویژه هفته «دفاع مقدس» در خلخال


اجرای 100 عنوان برنامه ویژه هفته «دفاع مقدس» در خلخال

خلخال-فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: همزمان با هفته «دفاع مقدس» ۱۰۰ عنوان برنامه برای گرامی‌داشت این روز در شهرها و روستاهای خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد نوروزی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال اظهار کرد: همزمان با هفته «دفاع مقدس» ۱۰۰ عنوان برنامه برای گرامی‌داشت این هفته در شهرها و روستاهای خلخال برگزار می‌شود.

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، رژه خودرویی، دیدار با خانواده شهدا و به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس از جمله برنامه‌های قابل اجرا در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان خلخال است.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال با اشاره به نقش رسانه‌ها در پررنگ نشان دادن مراسم هفته دفاع مقدس بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را شناخت و به‌خوبی به نسل‌های آینده منتقل کرد.

سرهنگ نوروزی ادامه داد: در شرایطی که دشمن سعی در کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس دارد، رسانه‌ها و فضای مجازی با پوشش مراسم این ایام امید دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: به ادارات و نهادها اعلام شده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی به پاس تقدیر از رزمندگان و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در مراسمی در محل اداره از همکاران ایثارگر و رزمنده آن اداره تجلیل به عمل خواهد آمد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!