اطلاعات کلیدی گوشی گلکسی A24 سامسونگ فاش شد


اطلاعات کلیدی گوشی گلکسی A24 سامسونگ فاش شد

اطلاعات کلیدی گوشی گلکسی A24 سامسونگ به بیرون درز کرد. شاید مهم‌ترین پیشرفت آن مربوط به حضور یک نمایشگر sAMOLED باشد که جایگزین LCD‌ شده است.یک رسانه ویتنامی به نام The Pixel، اطلاعات مهم گوشی گلکسی A24 سامسونگ را فاش کرد. این گوشی قرار است نسل...

اطلاعات کلیدی گوشی گلکسی A24 سامسونگ به بیرون درز کرد. شاید مهم‌ترین پیشرفت آن مربوط به حضور یک نمایشگر sAMOLED باشد که جایگزین LCD‌ شده است.

یک رسانه ویتنامی به نام The Pixel، اطلاعات مهم گوشی گلکسی A24 سامسونگ را فاش کرد. این گوشی قرار است نسل جدید گلکسی A23 باشد که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد. البته هنوز تاریخ معرفی این گوشی مشخص نیست.

گلکسی A24 سامسونگ چه برای ارائه دارد؟

گلکسی ای ۲۴ به یک نمایشگر ۶.۲۴ اینچی sAMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. نرخ رفرش این نمایشگر ۹۰ هرتزی است. این در حالیست که گوشی ای ۲۳ به یک نمایشگر LCD مجهز بود. ولی هنوز مشخص نیست که سامسونگ برای قرار دادن دوربین سلفی یک حفره در بالای نمایشگر ایجاد کرده یا یک بریدگی قطره‌ای به وجود آورده است. طراحی این گوشی هنوز یک راز است.

در ادامه این گزارش آمده است که Galaxy A24 به چیپست اگزینوس ۷۹۰۴ مجهز خواهد بود که پردازنده ۴ سال پیش سامسونگ است. این گوشی همچنین به ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی مجهز می‌شود و انتظار می‌رود در زمان عرضه پیکربندی‌های حافظه دیگری نیز از آن وجود داشته باشد. شارژ دستگاه توسط یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۱۵ واتی شارژ می‌شود. از نظر سخت افزاری، این گوشی پیشرفتی نسبت به نسل قبلی نداشته است.

روی قاب پشتی گوشی دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی (با OIS)، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی نامشخص حضور دارد. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی است. به زودی با اطلاعات بیشتری از گلکسی ای ۲۴ بازمی‌گردیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای راه‌اندازی پردازنده‌های گرافیکی Falcon Shores اینتل به نیروگاه برق نیاز دارید!