اساسنامه جدید تصویب شد؛/ ورود جدی کانون مربیان ایران به یک حوزه جذاب


اساسنامه جدید تصویب شد؛/ ورود جدی کانون مربیان ایران به یک حوزه جذاب

جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش "ورزش‌ سه"، در این جلسه که به ریاست مجید جلالی و با حضور دبیر کل این تشکیلات، سید هادی طباطبایی، برگزار شد، حسین فرکی، احمد خداداد، علیرضا پورمند، ناصر فریاد شیران، آرش برهانی و حسن زاده، از اعضای اصلی هیئت مدیره، حضور داشتند. البته در این جلسه وحید شمسایی، ایرانمنش و امیر شقاقی غایب بودند، ولی دو بازرس در روزی که تغییر اساسنامه دستور کار جلسه بود، حضور داشتند.

همان‌طور که اشاره شد، دستور اصلی این جلسه اصلاح اساسنامه بود و گروه جدید که در مجمع ۲۲ اسفند از طرف مربیان رای اعتماد گرفتند، طی دو ماه گذشته اساسنامه جدید را شکل دادند و پس از تصویب در پایان جلسه روز گذشته آن را به استان‌های مختلف ارسال کردند تا از این به بعد همه بر اساس آن عمل کنند.

اساسنامه جدید تصویب شد؛/ ورود جدی کانون مربیان ایران به یک حوزه جذاب

در این جلسه همچنین بحث و بررسی برای انتخاب رئیس کمیته‌های مختلف انجام شده است، که قرار است در جلسه بعدی به صورت رسمی اعلام شود.
اما شاید جذاب‌ترین قسمت جلسه روز گذشته کانون مربیان این بود که این کانون قصد دارد برای نخستین بار بهترین‌های فوتبال ایران را با معیارهای از پیش تعیین شده معرفی کند و به زودی معیارهای انتخاب در زمینه‌های مختلف نیز اطلاع رسانی خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

به خاطر امباپه/ پرز وارد پاریس شد: ناهار با امانوئل مکرون!