بازی Uncharted: The Lost Legacy می‌تواند آغاز راه برای ساخت نسخه‌های فرعی از این مجموعه باشد


بازی Uncharted: The Lost Legacy می‌تواند آغاز راه برای ساخت نسخه‌های فرعی از این مجموعه باشد

بازی Uncharted: The Lost Legacy در واقع یک بسته الحاقی برای نسخه چهارم این مجموعه است که همانند یک بازی کامل، به صورت جدا عرضه می‌شود. یک سال پس از عرضه بازی Uncharted 4: A Thief’s End، گسترش دهنده The Lost Legacy منتشر می‌شود که بنابر گفته‌های استودیو ناتی‌داگ پایان کار این مجموعه خواهد...

بازی Uncharted: The Lost Legacy در واقع یک بسته الحاقی برای نسخه چهارم این مجموعه است که همانند یک بازی کامل، به صورت جدا عرضه می‌شود.

یک سال پس از عرضه بازی Uncharted 4: A Thief’s End، گسترش دهنده The Lost Legacy منتشر می‌شود که بنابر گفته‌های استودیو ناتی‌داگ پایان کار این مجموعه خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که استودیو در فکر ساخت عناوین فرعی از این سری است. «جاش شرر» (Josh Scherr)، نویسنده استودو ناتی داگ، در مصاحبه با سایت VentureBeat بیان کرد:

ما توانایی انجام این کار را داریم. چیز جالب درباره این دنیا و این سبک از بازی‌ها، دنیای بازی است. در جهان بازی Uncharted تعداد زیادی دزد و افراد ماجراجو وجود دارد که به صورت مداوم با هم برخود دارند. این مجموع پتانسیل ساخت نسخه فرعی را دارد ولی ما تمام توجه خودمان را به بازی Last of Us Part II معطوف کرده‌ایم و جز این هیچ برنامه‌ای نداریم.

نسخه‌‌های بعدی از این سری می‌تواند باز هم بر روی کلوئی و نادین تمرکز داشته باشد یا به سراغ سم و سالی برود. به هر حال نباید در آینده نزدیک انتظار عرضه نسخه جدیدی از مجموعه بازی Uncharted داشته باشیم.

شخصیت‌ها اصلی بازی Uncharted: The Lost Legacy، «کلوئی فریزر» (Chloe Frazer) و «نادین راس» (Nadine Ross) هستند که به ترتیب در نسخه دوم و چهارم این سری معرفی شده‌اند. این دو در دل کوهستان‌های هند به دنبال «عاج گانش» (Tusk of Ganesh) می‌گردند و این بار جنگ سالاری به نام «آساو» (Asav) دشمن اصلی آن‌ها است.

چند روز پیش تصاویر و تریلر جدیدی از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شده و قرار است این عنوان در تاریخ 22 نوامبر (31 مرداد) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Uncharted: The Lost Legacy می‌تواند آغاز راه برای ساخت نسخه‌های فرعی از این مجموعه باشد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

Arma 3 را به مدت چهار روز روی استیم رایگان تجربه کنید