صحبت‌های ملی‌پوش سابق فوتسال بانوان در خصوص ممنوع الخروج بودنش


شیما کریمی بازیکن تیم فوتسال دانشگاه آزاد در گفتگو با ایسنا درباره شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان و دانشگاه آزاد اظهار کرد: مظفر سرمربی تیم ملی است و هدایت تیم دانشگاه آزاد را نیز بر عهده دارد. این نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند. چندین سال است که افتخار شاگردی مظفر را دارم. در حال حاضر هم که مربی تیم ملی است توانسته با درایت و همچنین کمکِ...

شیما کریمی بازیکن تیم فوتسال دانشگاه آزاد در گفتگو با ایسنا درباره شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان و دانشگاه آزاد اظهار کرد: مظفر سرمربی تیم ملی است و هدایت تیم دانشگاه آزاد را نیز بر عهده دارد. این نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند. چندین سال است که افتخار شاگردی مظفر را دارم. در حال حاضر هم که مربی تیم ملی است توانسته با درایت و همچنین کمکِ مربیان تیم، برنامه ریزی خوبی داشته باشد. از محمودی و باورساز، تشکر ویژه دارم که در نبود مظفر، اصلا سطح کیفی تمرین‌ها پایین نیست و تیم از نظر روحی، روانی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد.

بازیکن تیم فوتسال دانشگاه آزاد درباره شرایط خود برای حضور در تیم ملی بیان کرد: امسال مسئولیت بزرگ‌تری در تیم دانشگاه دارم چرا که مظفر واقعا نگاه ویژه‌تری نسبت به بازی من دارد و حتی شاید به برگشت به تیم ملی نیز فکر کنم.

او با اشاره به ممنوع‌الخروجی خود در زمان ملی‌پوش بودنش خاطر نشان کرد: مدتی بنا بر دلایل و مشکلات خانوادگی ممنوع‌الخروج بودم و در اوج سال‌های ورزشی، دو هفته مانده به مسابقات جام جهانی (پرتغال) نتوانستم تیم را همراهی کنم و این ضربه بزرگ روحی و روانی به من بود اما توانستم با تلاش و انگیزه بالا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. در حال حاضر نیز امید دارم به تیم ملی بازگردم چون از نظر من انسان‌ها هر چقدر که تلاش کنند می‌توانند به جایگاهی که می‌خواهند دست یابند.

او درباره شایعات موجود درباره انحلال تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت: شایعات زیادی درباره انحلال تیم مطرح شد اما اینگونه نیست و شرایط فوتسال بانوان ایده‌آل و خوب است. بی‌مهری‌های مسئولان همیشه شامل حال ورزش بوده و در بخش بانوان نیز بیشتر بوده است. البته مساله بی‌پولی همیشه مشکل ساز بوده است، حتی در بخش مردان.

او در پایان گفت: به پیشرفت فکر می‌کنم. در حال حاضر در بهترین تیم باشگاهی حضور دارم. تیم ملی را تجربه کرده‌ام ولی هنوز به جایگاهی که می‌خواهم نرسیده‌ام و برای بهتر شدن تلاش خواهم کرد. ایستادن و حرکت نکردن برای انسان بدترین چیز است مانند آب راکتی که گندیده می‌شود. از زحماتی که دادکان سالیان زیاد برای تیم کشیده است و همچنین مربیان خوب تیم تشکر می‌کنم. امیدوارم با قهرمانی تیم، گوشه‌ای از زحمات مربیان جبران شود.

مطالب مرتبط

در این سال‌ها ۸ زن ملی‌پوش از سوی همسران ممنوع الخروج شدند / بررسی طرح سهولت در خروج زنان از کشور


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها