با پیشروی در بازی God of War نقشه آن بزرگ‌تر می‌شود


با پیشروی در بازی God of War نقشه آن بزرگ‌تر می‌شود

بازی God of War در کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود و کاملا مشخص است که نسبت به دیگر نسخه‌های آن شاهد تغییرات زیادی هستیم. حال طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که با پیشروی در بازی نقشه آن بزرگ‌تر خواهد شد. طبق آخرین اخبار مربوط به حوزه سرگرمی به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدید...

بازی God of War در کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود و کاملا مشخص است که نسبت به دیگر نسخه‌های آن شاهد تغییرات زیادی هستیم. حال طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که با پیشروی در بازی نقشه آن بزرگ‌تر خواهد شد.

طبق آخرین اخبار مربوط به حوزه سرگرمی به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدید بازی God of War تمامی ندارد. از سیستم مبارزات گرفته تا نوع رفتار کریتوس و نحوه قرارگیری دوربین، همه چیز نسبت به پیش تغییر کرده و نکته مثبت این است که طرفداران نیز از این تغییرات استقبال کرده‌اند. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، در مصاحبه با PlayStation blog به صحبت درباره بازی پرداخت. به نظر می‌رسد که بازی همانند سری Dark Souls دارای مراحل چند لایه است. درحالی که طرفداران عقیده دارند ویژگی مذکور متعلق به این سری نیست ولی بارلوگ ادعا دارد که این قضیه همیشه بخشی از سری God of War بوده است.

در تاریخ God of War ما همیشه شاهد مراحل در هم آمیخته و چندلایه بوده‌ایم. در نسخه اول معبد Architect یا جزایر سرنوشت در نسخه دوم چنین ویژگی‌هایی داشتند. ما دوست داریم بازیکنان در محیط به گشت و گذار بپردازند، چون همیشه در سری شاهد این گسترده شدن محیط هستیم. در جدیدترین نسخه بازی God of War نیز هر چی بیشتر بازی کنید، نقشه بازی بزرگتر خواهد شد. اینگونه شما پاداش کنجکاوی خود را دریافت خواهید کرد و اگر مناطق مخفی و نشانه گذاری نشده را پیدا کنید، این پاداش‌ها بیشتر خواهد شد.

ناگفته نماند که بازی God of War جدید در تاریخ 20 آپریل 2018 (31 فروردین 1397) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 شرکت سونی منتشر خواهد شد. سوال اصلی این است که برای ما طرفداران کی 31 فروردین می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
با پیشروی در بازی God of War نقشه آن بزرگ‌تر می‌شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟