تماشا کنید: از بازی NASCAR Heat 3 رسماً رونمایی شد


تماشا کنید: از بازی NASCAR Heat 3 رسماً رونمایی شد

به‌تازگی رسماً از بازی NASCAR Heat 3 که دنباله‌ی مستقیم نسخه‌ی سال گذشته‌ی خود محسوب می‌شود، رونمایی شده است تا باری دیگر طرفداران خاص این سری بازی خوشحال شوند. بازی NASCAR Heat 3 نوید یک حالت Career Mode عمیق‌تر و بهبود و تغییری قابل توجه در بخش چندنفره‌ و تورنمنت‌های آنلاین را می‌دهد. در این...

به‌تازگی رسماً از بازی NASCAR Heat 3 که دنباله‌ی مستقیم نسخه‌ی سال گذشته‌ی خود محسوب می‌شود، رونمایی شده است تا باری دیگر طرفداران خاص این سری بازی خوشحال شوند.

بازی NASCAR Heat 3 نوید یک حالت Career Mode عمیق‌تر و بهبود و تغییری قابل توجه در بخش چندنفره‌ و تورنمنت‌های آنلاین را می‌دهد. در این عنوان مانند نسخه‌های قبلی شاهد سری مسابقات NASCAR Trucks ،Xfinity و Cup هستیم اما بخش جدیدی با نام Xtreme Dirt Tour نیز به آن اضافه شده است. این بخش همان‌طور که از اسمش پیداست، این اجازه را به شما می‌دهد که در جاده‌های خاکی برای اولین بار به مسابقه بپردازید. 8 جاده موجود خواهند بود که برخی از آن‌ها مخصوصاً برای این عنوان طراحی و ساخته شده‌اند و برخی دیگر نیز بازسازی جاده‌های واقعی هستند.

بازی NASCAR Heat 3 که توسط استودیوی «مانستر گیمز» (Monster Games) ساخته می‌شود، در 7 سپتامبر 2018 مصادف با 16 شهریور 1397 توسط 704 Games برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. ناشر این عنوان آن را بزرگ‌ترین نسخه‌ی NASCAR می‌داند که تاکنون عرضه کرده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که پیش‌خریدکنندگان این بازی یک بلیط 50 دلاری برای یک مسابقه‌ی NASCAR واقعی در سال آینده دریافت می‌کنند!‌ در نهایت می‌توانید تریلر معرفی NASCAR Heat 3 را مشاهده کنید که گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: از بازی NASCAR Heat 3 رسماً رونمایی شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیکسار فرنچایزهای The Incredibles و Finding Nemo را ریبوت می‌کند