برخی می‌خواهند دولت را جدای از نظام تلقی کنند


برخی می‌خواهند دولت را جدای از نظام تلقی کنند

استاندار کرمانشاه گفت: امروز دشمنان قسم خورده کشور یک‌ جنگ روانی علیه ایران راه انداخته اند، اما ملت ایران روزها و شرایط سخت تر از این را نیز تجربه کرده است.

به گزارش ایسنا هوشنگ بازوند در آیین تکریم و معارفه فرماندار جوانرود اظهار کرد: هنر دیپلماسی دولت تدبیر و امید این بود که در جریان مذاکرات برجام توانست قطعنامه های ظالمانه ای که علیه کشور در ۱۲ سال وضع شده بود را ابطال کند.‌

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: ترامپ در تلاش برای منزوی کردن ایران نتوانست همراهی دیگر کشورهای جهان را جلب کند و امروز این آمریکاست که تنهاست.

بازوند با بیان اینکه نقشه امروز دشمن دلسرد کردن مردم از نظام است، گفت: مردم باید هوشیار باشند. برخی می خواهند دولت را جدای از نظام تلقی کنند، در حالیکه دولت جزیی از نظام است و تضعیف دولت باعث دلسردی مردم از نظام می شود.

وی با بیان اینکه اگر دنبال توسعه هستیم نباید منتظر کمکهای دیگران باشیم، گفت: تجربه دوران دفاع مقدس نشان داد هرجا مردم پای کار باشند، پیروزی قطعی است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگر سخنانش به وضعیت بیکاری استان اشاره کرد و با بیان اینکه باید سرمایه گذاری و تولید ثروت را ارزش بدانیم، گفت: با شعار و سخنرانی شاید اشتغال از بین برود، اما اشتغال ایجاد نمی شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در هیچ جا تابع قدرت نیست، باید موانع را از پیش پای سرمایه‌گذاران برداریم و منافع آنها را تامین کنیم تا میل به سرمایه‌گذاری در استان زیاد شود و غبار کاذب چهره زیبای کرمانشاه را پاک کنیم.

بازوند با اشاره به تسهیلات مناسبی که برای ایجاد اشتغال در استان وجود دارد، گفت: بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی و حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در مناطق زلزله‌زده استان در نظر گرفته شده است.

وی به سند اشتغال تدوین شده برای استان هم اشاره کرد و افزود: این سند باید چراغ راه فرمانداران برای مبارزه با بیکاری از طریق جذب سرمایه گذاران باشد.

بازوند همچنین با اشاره به اهمیت ایجاد سامانه سردسیری در توسعه استان، گفت: معتقدم سامانه گرمسیری ۲۵ درصد و سامانه سردسیری ۷۵ درصد در توسعه استان نقش دارند، لذا در حال رایزنی هایی برای اجرای سامانه سردسیری هستیم.

استاندار کرمانشاه مرزها را نیز یک فرصت خوب برای توسعه استان دانست و افزود: مرزنشینان باید همانطور که مرزداری کرده اند، از مواهب مرز نیز برخوردار شوند.

وی گفت: اهل سنت همیشه از مرزداران و مدافعان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند که مصداق اخیر آن نیز شهادت تنی چند از دلاورمردان اهل سنت در پاوه و مریوان بود.

بازوند در ادامه به ظرفیت های گسترده شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت: ظرفیتهای این شهرستان به حدی است که به راحتی می تواند بر چالشهای آن غلبه کند. تنها نیاز به برنامه ریزی و همدلی میان مسوولین و مردم است.

در این مراسم رستگار یوسفی بعنوان فرماندار جوانرود معرفی شد.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رقابت‌های قهرمانی لیگ کاراته کارگری کرمانشاه