آغاز مزایده 1336 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان


آغاز مزایده 1336 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان

مقامات قضایی استان هرمزگان در راستای اجرای دستورالعمل صادره از سوی ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه متوقف شده در...

مقامات قضایی استان هرمزگان در راستای اجرای دستورالعمل صادره از سوی ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه متوقف شده در پارکینگ‌های سراسر کشور، اقدام به برگزاری مزایده فروش یک هزار و سیصد و سی و شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی نموده‌اند. این اقدام در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت افراد جامعه و همچنین حفظ منابع بیت‌المال صورت پذیرفته است.

بر اساس اظهارات آقای مجتبی قهرمانی، ریاست محترم دادگستری استان هرمزگان، علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی از انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده به فروش خواهد رسید. ایشان همچنین تصریح نمودند که این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های شهرهای بندرعباس، فین، بندرلنگه، میناب، جاسک و حاجی‌آباد به صورت حراج حضوری برگزار خواهد شد.

آقای قهرمانی در ادامه سخنان خود عنوان داشتند که عموم مردم می‌توانند در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 8:30 الی 12 ظهر با حضور در این پارکینگ‌ها از جزئیات مزایده مطلع گردیده و از وسایل نقلیه موجود بازدید نمایند. ایشان همچنین تأکید کردند که در خصوص کلیه وسایل نقلیه موضوع این مزایده، پس از طی مراحل قانونی، حکم قطعی قضایی صادر گردیده است.

در پایان، ریاست محترم دادگستری استان هرمزگان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، تأکید نمودند که دستگاه قضایی از هیچ تلاشی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی دریغ نخواهد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همکاری استلانتیس با لیپ‌موتور چینی برای شکست چینی‌ها!