قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت


همان طور که قول داده بودیم که موضوع چرخه ناگفته را به صورت کامل برای شما کاربران توضیح دهیم، در قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World به این موضوع و ریسرچ پوینت‌ها می‌پردازیم. مطمئنا برای بسیاری از شما این جملاتی مثل الان باید چه کار کنم؟ ، خوب این ماموریت به اتمام رسید، حالا مقصد بعدی کجاست؟ پیش آمده است. در این بخش، جواب این سوالات را دریافت...

همان طور که قول داده بودیم که موضوع چرخه ناگفته را به صورت کامل برای شما کاربران توضیح دهیم، در قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World به این موضوع و ریسرچ پوینت‌ها می‌پردازیم. مطمئنا برای بسیاری از شما این جملاتی مثل الان باید چه کار کنم؟ ، خوب این ماموریت به اتمام رسید، حالا مقصد بعدی کجاست؟ پیش آمده است. در این بخش، جواب این سوالات را دریافت خواهید کرد. با ما همراه شوید.

به طور کلی بازی Monster Hunter World درباره رخدادهای آینده بسیار باز نیست اما در رابطه با دلیل و علت همه فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، بی‌صدا است. دستیارتان همیشه به شما می‌گوید که ماموریت داستانی بعدی را شروع کنید، به طور مداوم اطلاعاتی از سفرهای اکتشافی جدید که برایتان باز شده‌اند، دریافت خواهید کرد و هرگاه که در دنیای بازی قدم می‌زنید، هیولای جدیدی را برای شکار ملاقات می‌کنید. بسیار سخت و گاهی اوقات طاقت فراست که همه‌ی این فعالیت‌ها را دنبال کنید و نادیده گرفتن چیز‌هایی که می‌توانید (نادیده بگیرید) نیز تمرین بسیاری را طلب می‌کند.

گم شدن در چرخه بی‌پایان ماموریت‌های اکتشافی (Investigations)، سفرهای اکتشافی (Expeditions ) و باونتیزها (Bounties) درحالی که بخش اصلی یعنی ماموریت‌های داستانی (Assigned Quests) را نادیده بگیرید، آسان است یا شاید ممکن است که در این فعالیت‌ها بسیار خوب عمل کنید اما این فعالیت‌ها شما را به یک منطقه جغرافیایی و تعدادی از هیولاها محدود خواهند کرد. سپس، هنگامی که به ماموریت‌های تعیین شده باز می‌گردید، همه چیزهایی که یاد گرفتید، ممکن است در مقابل هیولاهای جدید یک منطقه که برای مقالبه با آن‌ها به تاکتیک‌های جدیدی نیاز دارید، بی‌فایده باشد. در نهایت ممکن است از رگبار مداوم ماموریت‌های جانبی و اصلی صرف نظر کنید و بیخیالشان شوید. در این صورت، شما به سرعت و بدون هیچ آمادگی اولیه خود را در میان هیولاهایی که به طور فزاینده‌ای دشوار هستند، پیدا می‌کنید.

قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World  /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت

هر دوی این روش‌های بالا سراریزی شما را به دنبال خواهد داشت و تله‌هایی هستند که نباید توی آن‌ها بیافتید اما خوشبختانه یک مسیر میانی وجود دارد که یک رویکرد منطقی‌تر را برای بازی به دست می‌آورد. ما آن را حلقه ناگفته می‌نامیم. این حلقه بازی را برای شما بسیار آسان‌تر خواهد کرد پس تا زمانی که آن را زمیمه‌ی خود قرار دهید، نیازی نیست نگران چیزی باشید.

حلقه ناگفته Monster Hunter World، شکار هیولاها و کاوش در جهان آن را با هدف‌تر و سرراست‌تر می‌کند. با استفاده از قدم‌های این حلقه، می‌توانید نویزهای ماموریت‌هایی که مدام برسر شما می‌پاشند را فیلتر کنید. هر کاری که انجام می‌دهید، شما را برای ماموریت تعیین شده بعدی آماده می‌کند و این رویکرد به شما این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرید کدام ماموریت‌های اکتشافی واقعا مهم هستند. در قسمت پایین قدم‌های حلقه ناگفته را برای شما لحاظ کردیم:

یک ماموریت تعیین شده را انجام دهید: با انجام یکی از این ماموریت‌ها ممکن است یه هیولای جدید یا یه منطقه جدید پر از هیولاهای جدید را معرفی کند. هیولاهای جدید به معنای مواد و آیتم‌های جدید و مواد و آیتم‌های جدید (گاهی اوقات) به معنای زره، سلاح و ارتقاء جدید در کارگاه است. سر زدن به آهنگر کارگاه شهر آسترا: بعد از آخرین ماموریت تعیین شده‌ای که به اتمام رسانده‌اید، به کارگاه سر بزنید و ببینید چه گزینه‌هایی برای شما باز شده‌اند. روی سلاح، زره یا تجهیزات مدنظر خود تمرکز کنید و ببینید کدام هیولا آیتم‌های مورد نیاز آن (سلاح، زره و …) را می‌تواند به شما بدهد. بررسی کنید که چه چیزی برای ارتقاء سلاح خود لازم دارید. ببینید که چند عدد از آیتم Armor Spheres لازم دارید تا زره اصلی خود را ارتقاء دهید. به ماموریت‌ها و سفرهای اکتشافی بروید: به سفرهای اکتشافی بروید تا ماموریت‌های اکتشافی که هیولای مدنظر شما که می‌خواهید آیتم‌های آن هیولا را به دست آورید، باز کنید. به جهان بزرگ آن سفر کنید، هر جای پا، skidmark و هر نشانه‌ای که هیولا از خود برجای می‌گذارد را پیدا کنید تا ریسرچ پوینت به دست آورید و یک ماموریت اکتشافی جدید برای شما باز شود. تنها برروی ماموریت‌های اکتشافی تمرکز کنید که بتوانید با کشتن هیولای آن، آیتم موردنیاز (قدم دوم) را به دست آورید (مگر اینکه فقط بخواهید با یک هیولای متفاوت تمرین کنید). لیست کامل از باونیزها را داشته باشید: تکمیل کردن باونتیزها (به طور نسبی) آسان است و معمولا یک Armor Spheres دریافت خواهید کرد. این آیتم به زره اصلی شما کمک خواهد کرد که تازه و مفید باقی بماند. بیشتر باونتیزها را هنگامی که درحال انجام ماموریت‌های اکتشافی هستید، تکمیل خواهید کرد. هر باونتیزی که باقی بماند، معمولا با سفرهای اکتشافی به قلب طبیعت وحش، تکمیل می‌شوند. پس از اینکه لیست خود را به پایان رساندید، آن را دوباره پر کرده و ادامه دهید. قدم‌های ۴-۲ را تکرار کنید تا به هدفتان می‌رسید: همان طور که در راهنمایی‌های قبلی به آن اشاره کردیم، هیچ پاسخ قطعی برای اینکه چه قدر ارتقاء و به روزرسانی لازم است تا برای ماموریت تعیین شده بعدی آماده شوید، وجود ندارد. شما نمی‌خواهید بدون بهبود بخشیدن تجهیزات به چالش بعدی هجوم آورید، اما همچنین نمی‌خواهید که روزهایی را صرف کامل کردن یک زره کنید که قرار است سِتی بعدا در دسترس قرار گیرد که از زره شما بسیار بهتر باشد. یک هدف منطقی برای خود بگذارید و به سمت آن پیش بروید. ماموریت تعیین شده بعدی را شروع کنید: ماموریت‌های تعیین شده اگر یک منطقه جدید پر از هیولاهای جدید را معرفی نکنند، حتما یک هیولای جدید را معرفی خواهند کرد و همانند قدم اول، هیولاهای جدید به معنای مواد و آیتم‌های جدید و مواد و آیتم‌های جدید (گاهی اوقات) به معنای زره، سلاح و ارتقاء جدید در کارگاه است.

هنگامی که با قدم‌های بالا به ماموریت‌های داستانی، ماموریت‌های اکتشافی، سفرهای اکتشافی و باونتیزها نگاه کنید، بسیاری از انتخاب‌ها شروع به اتخاذ یک هدف، آماده سازی برای ماموریت داستانی بعدی می‌کنند. با این قدم‌ها، Monster Hunter World بسیار منطقی‌تر می‌شود و اوقات سرگرم کننده بیشتری برای شما درست می‌شوند یا حداقل شما خواهید دانست که چرا در حال انجام کاری که دارید انجام می‌دهید، هستید.

در ادامه با راهنمای کامل ریسرچ پوینت که نوعی از پول رایج بازی است، در خدمت شما هستیم.

ریسرچ پوینت‌ها (Research Points)

قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World  /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت

هر زمان که در حال کاوش کردن در جهان Monster Hunter World باشید، چیزی‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید جمع آوری کنید. چیزهایی مانند، موادی برای ساختن تجهیزات، مهمات slinger، آیتم‌های استفاده فوری و …. اما پیدا کردن شواهدی از هیوالا تا بتوانید با آن‌ها رو به رو شوید و شکارشان کنید، به اندازه پیدا کردن دیگر چیزها مهم است. هدایت گر شما به نشانه‌هایی از وجود هیولا در یک منطقه اشاره خواهد کرد. این نشانه‌ها ممکن است ردپاها، ماده سبز رنگ Mucus، اسکِید مارک‌ها و یا پرها باشند. با بررسی کردن این نشانه‌ها، شما ریسرچ پونیت به دست می‌آوردید. زمانی که به اندازه کافی ریسرچ پونیت جمع آوری کردید، ماموریت‌های اکتشافی برای شما باز می‌شوند. اما کاربرد ریسرچ پوینت‌ها تنها به باز کردن این ماموریت ختم نمی‌شود.

در قسمت پایین، ما نحوه به دست آوردن ریسرچ پوینت‌ها و کارهایی که می‌توانید با آن‌ها انجام دهید را برای شما کاربران وینفون آورده‌ایم. سپس در مورد Ecological Research (گروه خاصی از شخصیت‌های غیرقابل بازی) صحبت کرده‌ایم.

چگونه Research Points به دست آوریم و خرج کنیم

تقریبا برای هرکاری به غیر از جمع آوری آیتم هیولاها و پوست کندن آن‌ها که در جهان بازی انجام می‌دهید، ریسرچ پونیت به دست خواهید آورد؛ بررسی ردپای هیولاها، گرفتن موجودات Endemic Life با Capture Net خود و ماهیگری انواع ماهی‌ها.

با انجام این فعالیت‌ها، مقداری ریسرچ پوینتی که به دست می‌آورید، به طور قابل توجهی بالا می‌رود و به سه روشی که در ادامه لحاظ شده، می‌توانید آن‌ها را خرج کنید.

قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World  /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت

خریدن زره برای پالیکوی خود: بعد از اینکه مقدار بسیاری از ریسرچ پوینت را جمع آوری کردید، به آهنگر کارگاه شهر آسترا بروید و زره جدیدی برای پالیکو تهیه کنید. خوردن غذا در رستوران Canteen شهر آسترا: با ریسرچ پیونت‌های خود در رستوران Canteen شهر آسترا وعده‌های غذایی مفیدی میل کنید. Botanical Research گروهی از NPCهای بازی: با پیشرفت در بازی و بعد از اینکه هشتمین ماموریت تعیین شده را تکمیل کردید، Botanical Research برای شما باز می‌شود. برای خرید کود به سراغ این گروه دو نفره بروید و با ریسرچ پوینت خود اقدام به خرید کنید.

Ecological Research گروهی چهار نفره از NPCهای بازی

اتفاقات بسیار در پشت صحنه بازی در حال رخ دادن هستند که بازی به راحتی شما را از وجود آن‌ها آگاه نمی‌سازد. “هر چیزی راکه در سر راه مشاهده کردید، بردارید زیراکه ریسرچ پوینت‌ها مفید هستند”. اگر می‌خواهید بدانید که آن پوینت‌ها چه کاری برای شما انجام می‌دهند، این قسمت از مقاله بخش هفتم، ناگفته‌ها را برای شما توضیح می‌دهد.

پوینت‌هایی که در سراسر جهان به دست می‌آورید، از دو راه می‌آیند: ما آن‌ها را Monster-Specific و Generic نامیده‌ایم.

Generic: با گرفتن موجودات Endemic Life با Capture Net خود و ماهیگری انواع ماهی‌ها این نوع پوینت را به دست می‌آورید که برای کارهایی که در قسمت بالا به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید از این پوینت‌ها استفاده کنید. Monster-Specific: پوینت‌هایی هستند که از بررسی ردپای هیولاها، ماده سبز رنگ Mucus، اسکِید مارک‌ها و یا پرها به دست می‌آوردید. این پوینت‌ها با نام هیولاهایی که در بخش اعلانات صفحه نمایش شما (HUD) ظاهر می‌شود، برچسپ خورده‌اند. این پوینت‌ها علاوه بر اینکه کاربردی مشابه با پوینت‌های Generic دارند، همچنین برای بالا بردن Research Levels نزد رئیس Chief Ecologist شهر آسترا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Research Levels گروه Ecological Research

قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World  /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت

شما رئیس Ecologist و قرارگاه گروه Ecological Research را در پشت Resource Center منطقه Tradeyard پیدا خواهید کرد. او به شما کمک می‌کند که از پوینت‌های Monster-Specific بهترین استفاده ممکن را بکنید. هر Monster-Specific پوینتی که به دست می‌آورید، برای Monster Research Level مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم نیست چه مقدار از این پوینت‌ها به دست آورید، سطح Monster Research زمانی که با رئیس Ecologist ملاقات کردید، افزایش می‌یابد.

سطح Monster Research برای شما چند کاری انجام می‌دهد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه و در ذهن خود حک کنید:

ابتدا، جزئیاتی که در دفترچه یادداشت شکارچی (Hunter’s Note) وجود دارد را مشخص می‌کند. Hunter’s Note را در menu و پایین Info می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. هر دفعه که سطح Monster Research خود را ارتقاء دادید، اطلاعاتی را درباره نقطه ضعف هیولاها و آیتم‌هایی که بعد کشتن آن‌ها جمع آوری می‌کنید، به دست می‌آورید. سطح Monster Research شما روی سطح هدایت گرتان (Scoutfly) نیز تاثیر می‌گذارد که در بخش جداگانه‌ای باید به ارتقاء سطح آن‌ها بپردازید.

سطح هدایت گر (Scoutfly)

قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World  /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت

هنگامی که هدایت گر به شما کمک می‌کند ردپای هیولاها را پیدا و آن را شکار کنید، پوینی که از پیدا کردن آن هیولا به دست آورید به سطح هدایت گر شما اختصاص می‌یابد. این پوینت‌ها از نوع Monster-Specific هستند. در کل، سه نوع ارتقاء سطح Scoutflyها وجود دارد که با کسب ریسرچ پوینت‌ها به آن‌ها دست خواهید یافت:

سطح اول: هنگامی که این سطح را به دست آوردید، هدایت گرتان با بررسی ردپای هیولا، شما را به مکان هیولای بعدی هدایت می‌کند. سطح دوم: سطح دوم هدایت گر، شما را مستقیم به نزد هیولا می‌برد. سطح سوم: هدایت گر خود را تا سطح سوم بالا ببرید تا خود هیولا و وضعیت آن را نقشه ظاهر شود.

توجه داشته باشید که سطح هدایت گر شما دائمی نیست و به مرور زمان از سطح آن کم می‌شود. این بدان معناست که سطح هدایت گر شما در طول بازی و برای هر هیولا افزایش و کاهش پیدا خواهد کرد.

قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World  /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت

ارتباط سطح Monster Research با سطح هدایت گر

سطح Monster Research روی سطح Scoutfly تاثیر مستقیم دارد. اساسا، اگر سطح Monster Research شما ۳ باشد، هدایت گر شما در مقایسه با سطح یک Monster Research، سریع‌تر به سطح بعدی ارتقاء پیدا می‌کند (هرچه سطح Monster Research بالاتر باشد، سطح هدایت گر شما سریع‌تر بالا می‌رود). زمانی که به سطح ۳ Monster Research رسیدید، یک سطح scoutfly برای هر ردی که بررسی می‌کنید، بدست می‌آورید. این یعنی شما تنها باید دو چیز را قبل از اینکه هیولا روی نقشه شما ظاهر شود، پیدا کنید.

بخش هفتم از سری مقالات راهنمای Monster Hunter World به پایان رسید. امیدواریم این بخش برای شما موثر واقع شده باشد. در بخش هشتم درباره وعده‌های غذایی، زره‌ها، سلاح‌ها، آیتم‌ها و نکاتی که در رابطه با آن‌ها باید بدانید، صحبت خواهیم کرد.

منبع

قسمت هفتم راهنمای Monster Hunter World  /چرخه ناگفته و ریسرچ پوینت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Minecraft 1.12.0.6 دنیای پیکسلی ماینکرافت اندروید