توسعه جامعه از مسیر مطبوعات و رسانه می‌گذرد


توسعه جامعه از مسیر مطبوعات و رسانه می‌گذرد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: توسعه و تعالی جامعه از مسیر مطبوعات و رسانه می‌گذرد و رمز تحقق این امر نگاه مثبت به رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های آنها است.

سعید امیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطبوعات و رسانه‌ها علاوه بر تحلیل گذشته جامعه و ارایه اطلاعات به مردم و مسوؤلان، می‌توانند در ساختن آینده خوب و دادن ذهنیت روشن به عموم، نقش تاثیرگذار داشته باشند.

وی به برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع استقبال از نمایشگاه کتاب و مطبوعات خوب است اما می توانست بهتر از این باشد.

امیدی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مشکلات مطبوعات با حمایت های لازم برطرف شود، افزود: میزان استقبال مردم از سومین نمایشگاه مطبوعات بیشتر از نمایشگاه امسال بود.

امیدی به اخبار موثق ایرنا اشاره کرد و اظهار داشت: ایرنا، رسانه ای معتبر و منصف بوده و تنها به عنوان روابط عمومی دولت عمل نمی‌کند که امید می رود این روند همچنان ادامه یابد.

چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان از ۱۱ تا ۱۶ آذر جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برپا شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

 نزاع 12 درصد در استان زنجان رشد دارد