مردم قصرشیرین در اعتراض به جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی راهپیمایی کردند


مردم قصرشیرین در اعتراض به جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی راهپیمایی کردند

قصرشیرین- ایرنا- مرزنشینان قصرشیرین بعد از اقامه نماز جمعه امروز در اعتراض به جنایت شوم آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی، همگام با سایر مردم ایران اسلامی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی اعتراض آمیز مرزنشینان قصرشیرین از مسجد امام حسین (ع) در میدان مهدیه تا میدان مرزبانی برگزار شد که راهپیمایان متشکل از مردم و مسوولان با شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر ، لااله الاالله، عزاعزاست امروز یار صدیق رهبر پیش خداست امروز مسیر راهپیمایی را طی کردند.

مردم قصرشیرین در اعتراض به جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی راهپیمایی کردند

معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرماندار قصرشیرین در تجمع راهپیمایان در میدان مرزبانی با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی گفت: شادی آمریکای جنایتکار از این جنایت بزرگ خیلی طول نمی کشد و به عزا تبدیل خواهد شد.

حشمت الله رضایی افزود: امروز با شهادت سردار قاسم سلیمانی روح جدیدی در کالبد مظلوم خواهی جمهوری اسلامی ایران دمیده و اراده ملت محکم تر شد.

وی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از آرمان های انقلااب اسلامی و مظلومان جهان در کشورهای مختلف اظهارداشت: این شهید والامقام یار صدیق رهبر و سربازی جان بر کف انقلاب بود که دشمن از رشادت های وی عاجز و درمانده شده بود.

او ادامه داد: دشمن از مدت ها پیش در پی ترور شخصیت والای شهید سلیمانی بود که سیاست های آمریکایی ها را در منطقه خاورمیانه با شکست و چالش مواجه کرده بود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: امروز کشور ایران اسلامی با اقتدار تمام در مقابل سیاست های غلط آمریکا در منطقه خواهد ایستاد و پاسخ سختی به این جنایت ناجوانمردانه خواهد داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

124 راس دام قاچاق در مرز پاوه کشف شد