تردد در جاده‌های اشنویه بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست


تردد در جاده‌های اشنویه بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

مهاباد-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه گفت: تردد در محورهای این شهرستان به ویژه در مسیر اشنویه - ارومیه به دلیل برف و کولاک شدید بدون استفاده از زنجیر چرخ میسر نیست.

جلال پاسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارش برف و کولاک که از شب گذشته این شهرستان را فراگرفته است و همچنان ادامه دارد تردد در محورهای اشنویه - ارومیه، اشنویه - نقده و اشنویه - پیرانشهر در حال حاضر تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: تمامی جاده‌های این شهرستان از بامداد امروز توسط راهداران در چندین نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است و راهداران برای کمک به خودروها و مسافران در جاده‌ها حضور دارند.

وی گفت: تنها یک خودرو سنگین به دلیل حجم بارش و نبستن زنجیرچرخ در جاده گرفتار کولاک شده و قادر به حرکت نبود که با تلاش راهداران رهاسازی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اشنویه افزود: با توجه به کاهش دید افقی و بارش برف در جاده‌ها و گردنه‌های این شهرستان، رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل کرده و با همراه داشتن زنجیرچرخ به مسافرت اقدام کنند.

اشنویه دریک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای ۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲ راهدارخانه مرکزی و آغبلاغ است.

با ورود یک سامانه بارشی به آذربایجان‌غربی از روز گذشته بیشتر نقاط استان شاهد بارش برف است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رشد بیش از 308 درصدی دادرسی الکترونیک در آذربایجان غربی