پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید


پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

از نظر افراد زیادی، خودروهای پلاگین هیبریدی یک پله مهم برای حرکت به سمت خودروهای تمام الکتریکی هستند. شما توانایی استفاده از نیروی الکتریسیته برای مسافت‌های کوتاه شهری را خواهید داشت و یک پیشرانه درون‌سوز هم شما را به سفرهای طولانی‌تر برده و قدرت بیشتری را در اختیارتان قرار خواهد داد. واقعیت این است که … The post پشت فرمان کیا نیرو پلاگین...

از نظر افراد زیادی، خودروهای پلاگین هیبریدی یک پله مهم برای حرکت به سمت خودروهای تمام الکتریکی هستند. شما توانایی استفاده از نیروی الکتریسیته برای مسافت‌های کوتاه شهری را خواهید داشت و یک پیشرانه درون‌سوز هم شما را به سفرهای طولانی‌تر برده و قدرت بیشتری را در اختیارتان قرار خواهد داد.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

واقعیت این است که اکثر افرادی که خودروهای پلاگین هیبریدی را انتخاب می‌کنند در آینده محصولی تمام الکتریکی را خواهند خرید. کیا یکی از محصولات خود را با سه نوع قوای محرکه عرضه کرده و کاملاً هم جواب گرفته است. خودرویی که ما بررسی کرده‌ایم نیرو است که به‌صورت هیبریدی استاندارد، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی در دسترس می‌باشد. مدل پلاگین هیبریدی برد الکتریکی 58 الکتریکی دارد درحالی‌که نسخه تمام الکتریکی آن شعاع حرکتی 454 کیلومتری را ارائه می‌کند.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

اما صرف‌نظر از قوای محرکه انتخابی، کیا نیرو خودرویی نسبتاً جذاب و جادار است که کیفیت ساخت خوبی داشته و از تجهیزات زیادی هم سود می‌برد. البته نسخه پلاگین هیبریدی نیرو خودروی ارزان‌قیمتی نیست و 30265 پوند قیمت می‌خورد. این نسخه از نیرو 4230 پوند ارزان‌تر از مدل تمام الکتریکی می‌باشد.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

البته نیروی الکتریکی از 3500 پوند مشوق دولتی برخوردار بوده تا قیمتش پایین‌تر بیاید. از طرف دیگر باید گفت نیروی پلاگین هیبریدی آلایندگی کمی داشته و بنابراین رانندگان مالیات کمتری به این خاطر خواهند پرداخت.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

اگر نسخه تمام الکتریکی این کراس اوور را انتخاب کنید باید تا پایان سال 2020 منتظر بمانید اما نسخه پلاگین هیبریدی هم‌اکنون در دسترس بوده و با شرایط اقساطی و لیزینگی خوبی عرضه می‌شود.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

خب با این تفاسیر آیا نیرو پلاگین هیبریدی فیس لیفت توانسته نظر افرادی که در آینده محصولی تمام الکتریکی انتخاب خواهند کرد را جلب کند؟ بله این‌گونه بوده است.

تغییرات ظاهری نیرو چندان قابل‌توجه نبوده و کره‌ای‌ها تنها به نصب دیلایت های LED و سپر بازنگری شده و رینگ‌های جدید بسنده کرده‌اند. داخل کابین از پلاستیک‌های نرم و رنگ‌های جدید استفاده شده است. همچنین برای اولین بار سیستم تلماتیک UVO کانکت کیا در نیرو دیده می‌شود.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

همانند مدل تمام الکتریکی، نیرو پلاگین هیبریدی به برد الکتریکی ادعایی این خودروساز نزدیک شده است. اگرچه نشانگر داخل کابین برد 53 کیلومتری را نشان داد اما این عدد با ادعای کیا تفاوت چندانی ندارد.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

ما در خلال تست این خودرو به مصرف سوخت 2 لیتر در هر صد کیلومتر دست یافتیم هرچند ادعای کیا کمتر از این مقدار است اما شکی وجود ندارد که اگر شما این خودرو را شارژ کنید شاهد صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌های خود خواهید بود. شارژ باتری 8.9 کیلووات ساعتی نیرو در خانه هزینه چندانی نخواهد داشت اما اگر بخواهید فاصله‌ای 55 کیلومتری را با بنزین طی کنید باید چندین برابر هزینه پرداخت کنید.

اگرچه احتمال دارد ناوگان‌ها از نیروی الکتریکی بیشتر استقبال کنند اما نسخه پلاگین این خودرو هم در گروه خودروهایی با مالیات 12 درصد قرار خواهد گرفت. مدل هیبریدی استاندارد نیرو 10 درصد مالیات بیشتری دریافت کرده و بنابراین در هزینه‌های سالانه تفاوت زیادی بین این دو خودرو وجود خواهد داشت.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

تجربه رانندگی با این خودرو هم بسیار خوب است. شما هرگز نمی‌توانید آن را هیجان‌انگیز بنامید اما وقتی پدال گاز را ملایم فشار دهید نیروی الکتریسیته اکثر وظایف را انجام خواهد داد؛ اما وقتی به نیروی بیشتری نیاز داشته و پیشرانه بنزینی هم وارد مدار شود بازهم صدای چندانی را نخواهید شنید. شایان ذکر است مقداری از انرژی هم در زمان ترمز گرفتن به باتری فرستاده می‌شود.

شتاب گیری خودرو سریع نیست اما کند هم نیست و همین موضوع درباره راحتی سواری هم صدق می‌کند. نیرو پلاگین هیبریدی در تریم هایی با نام های 2 یا 3 عرضه می‌شود. مدل حاضر در تست از نوع 3 بود و قیمت 31945 پوندی داشت. سواری خودرو باید با وجود رینگ‌های 16 اینچی راحت باشد اما کمی سفت است. البته نمی‌توان سواری خودرو را ناراحت دانست.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

میدان دید خودرو هم خوب است. به لطف ارتفاع بیشتر از سطح زمین به راحتی می‌تواند وارد خودرو شد. همچنین فضای زیادی برای 5 نفر در کابین وجود دارد. محفظه بار 324 لیتری نیرو کاملاً در دسترس بوده و ابعاد مناسبی دارد.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

تجهیزات مناسبی هم در این خودرو بکار رفته که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه لمسی 10.25 اینچی، شارژ بی‌سیم، صندلی‌های چرمی و… اشاره کرد. در حقیقت نیرو از تجهیزات بسیار خوبی در مقایسه با قیمت خود سود می‌برد.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

با توجه به لیست انتظار طولانی کیا نیرو تمام الکتریکی، نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو یک جایگزین ارزشمند است که بسیاری از نیازهای خریداران را مرتفع خواهد کرد. این خودرو هزینه‌های کمی داشته و از تجهیزات مناسبی سود می‌برد. قیمت خودرو ارزان نیست اما از نظر مالیاتی در دسته خوبی قرار گرفته و مصرف سوخت آن نیز بسیار کم است مخصوصاً اگر بیشتر در شهر تردد کنید.

پشت فرمان کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2020 جدید

مشخصات کیا نیرو 1.6 GDi PHEV 3

قیمت: 31945 پوند پیشرانه: 4 سیلندر 1.6 لیتری بنزینی پلاگین هیبریدی قدرت: 139 اسب بخار گیربکس: 6 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت: 10.4 ثانیه حداکثر سرعت: 172 کیلومتر در ساعت مصرف سوخت: زیر 2 لیتر در هر صد کیلومتر
منبع
autoexpress
برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین