بسکتبال زنان WNBA | سیاتل استورم با غلبه بر لاس وگاس ایسز به چهارمین قهرمانی تاریخ خود دست یافت


بسکتبال زنان WNBA | سیاتل استورم با غلبه بر لاس وگاس ایسز به چهارمین قهرمانی تاریخ خود دست یافت

سیاتل استورم با جارو کردن لاس وگاس ایسز قهرمان بسکتبال WNBA شد.

تیم بسکتبال زنان سیاتل استورم پس از غلبه بر لاس وگاس ایسز در سری فینال WNBA با نتیجه 3-0، با کمک بریانا استوارت و سو برد موفق شد فصل فوق العاده اش را با قهرمانی به پایان برساند.

ساعاتی پیش، تیم بسکتبال زنان سیاتل استورم در بازی سوم برابر لاس وگاس ایسز با نتیجه 92-59 به پیروزی رسید تا با سوییپ کردن حریف در سه بازی، قهرمانی فصل 2019/20 مسابقات WNBA را جشن بگیرد. در سری های پلی آف بسکتبال حرفه ای زنان آمریکا، برنده با کسب بیشترین پیروزی در 5 بازی مشخص می شود. زوج فوق العاده سیاتل یعنی بریانا استوارت و سو برد با درخشش خود دومین قهرمانی همراه با استورم در سه فصل اخیر را تجربه کردند. هردو بازیکن فینال سال قبل WNBA را به علت مصدومیت از دست داده بودند.

به گزارش طرفداری، پیروزی سوم استورم برابر ایسز، قاطع ترین برد در تاریخ فینال های WNBA محسوب می شود. بریانا استوارت که در این دیدار 26 امتیاز کسب کرد در پایان جایزه MVP فینال را هم به دست آورد. سیاتل استورم با این قهرمانی چهارمین عنوان تاریخ خود را کسب کرد. آنها تا پیش از این در سال های 2004، 2010 و 2018 به قهرمانی رسیده بودند.استورم حالا در کنار مینسوتا لینکس و هیوستون کامتس جزو پرافتخارترین تیم های بسکتبال WNBA محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو! بسکتبال NBA | داک ریورز به عنوان سرمربی جدید فیلادلفیا سونی سیکسرز انتخاب شد بسکتبال NBA | حضور چهره های معروف در میان تماشاگران مجازی بازی اول فینال / عکس بسکتبال NBA | آدام سیلور: بعید است فصل 2021 لیگ NBA برای المپیک توکیو متوقف شود بسکتبال NBA | افت چشمگیر بیننده های فینال؛ چرا میانگین بیننده های مهم ترین بازی سال کاهش داشته است؟ میامی هیت 96-102 لس آنجلس لیکرز / یک پیروزی دیگر، فاصله بین لبران جیمز و لیکرز تا قهرمانی!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازگشت سریع‌ترین دونده المپیک توکیو به شرایط آرمانی