از بازرسی‌های اصناف در طارم چه خبر؟


از بازرسی‌های اصناف در طارم چه خبر؟

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طارم گفت: درج ‌نکردن قیمت و گران‌فروشی، عمده تخلف انجام شده از سوی اصناف طارم در طرح تشدید بازار است.

حمید واعظی در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار در شهرستان طارم هم‌زمان با روزهای پایانی سال خبر داد و عنوان کرد: از زمان آغاز طرح تشدید بازرسی در طارم تاکنون ۹۸ مورد بازرسی توسط بازرسان از صنوف مختلف این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده اصنافی که در حوزه بازار تخلف داشته باشند، به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود، تصریح کرد: طی بازرسی‌های انجام‌ شده در طارم ۱۳ پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹۶ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مسئول با اشاره به بیشترین‌ تخلفات انجام شده از سوی اصناف در طارم، یادآور شد: درج نکردن قیمت‌ها بر روی اجناسی که در معرض فروش قرار دارند و نیز و گران‌فروشی از مهم‌ترین تخلفات انجام شده توسط برخی از اصناف در طارم است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم با اشاره به صنوفی که بیشتر مرتکب تخلف در طارم شده‌اند، خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته در حوزه خوار و بارفروشان، نانوایان، پوشاک و آهن‌فروشان است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین