ویژگی‌های بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ


ویژگی‌های بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ

امروزه گیم و بازی به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی هر شخص تبدیل شده است که اوقات فراغت آن‌ها را پر کرده و آن‌ها را سرگرم خواهد کرد. در این میان داشتن بهترین ل...

امروزه گیم و بازی به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی هر شخص تبدیل شده است که اوقات فراغت آن‌ها را پر کرده و آن‌ها را سرگرم خواهد کرد. در این میان داشتن بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ می‌تواند نقش بسزایی را در لذت بردن آن‌ها از گیم بازی می‌کند. می‌دانیم که لپ تاپ مناسب گیم باید ویژگی‌هایی بسیار خوبی از لحاظ گرافیک، صفحه نمایش، پردازنده داخلی و... داشته باشد تا بتواند نیازهای یک گیمر را برآورده سازد. در این مقاله قصد داریم به بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ بپردازیم و ببینیم که چنین لپ تاپی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، پس اگر اهل بازی و گیم هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

لپ تاپ گیمینگ چه ویژ‌گی‌هایی دارد؟

اگر در جستجوی خرید لپ تاپ استوک برای گیم هستید باید بدانید که این لپ تاپ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و آن را برای انجام بازی‌ها در چه سطحی می‌خواهید. اگر آن را برای بازی‌های ابتدایی و سطح پایین می‌خواهید شاید لزومی نباشد که یه لپ تاپ بسیار قدرتمند خریداری کنید اما اگر می‌خواهید بازی‌های پیشرفته‌ای انجام دهید و از گیم لذت ببرید نیاز است لپ تاپی را خریداری کنید که از کانفیگ بالایی برخوردار باشد. اگر کلمه‌ی کانفیگ برایتان آشنا نیست باید بگوییم منظور از کانفیگ، ویژگی‌های قطعات به کار رفته در لپ تاپ است که مشخصات خاص خود را دارند. به عنوان مثال، یک لپ تاپ مناسب گیم باید دارای نرخ به روز رسانی صفحه نمایش خوبی داشته باشد تا صحنه‌های گیم به سرعت به نمایش درآیند و گیمر را در بازی غرق کنند. بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ باید به یک پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی قوی مجهز گردد. البته برخی از لپ تاپ‌های گیمینگ از نورپردازی صفحه کلید بهره می‌برند تا فضای جذاب تری را برای گیمرها به ارمغان آورند مانند لپ تاپ استوک dell. از دیگر ویژگی‌هایی که یپ لپ تاپ گیمینگ باید به آن تجهیز گردد رم بالا است، رم یک لپ تاپ این امکان را فراهم می‌کند که وظایف بدون هیچ مشکلی و به صورت روان انجام شوند، همچنین امکان انجام چند وظیفه را به طور همزمان فراهم می‌سازد. ویژگی دیگری که صفحه نمایش باید از آن بهره ببرد کنتراست رنگی بالا و مات بودن نمایشگر است، این دو مزیت رنگ‌ها را به صورت زنده و طبیعی به نمایش در می‌آورد و مات بودن نمایشگر باعث تمرکز بیشتر گیمر روی صفحه نمایش می‌شود، چرا که انعکاس نوری از خود ندارد و حواس کاربر را پرت نمی‌کند. برخی از افراد از لپ تاپ استوک گیمینگ انتظار یک صدای عالی دارند و صدای خارج شده از لپ تاپ در حین بازی توجه خاصی دارند زیرا صوت را مکمل تصویری که می‌بینند، می‌دانند؛ بنابراین بلندگوهای لپ تاپ استوک نیز حائز اهمیت خواهند بود.

 

خرید لپ تاپ استوک گیمینگ

 

ویژگی‌های بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ

خرید لپ تاپ استوک ملزم به نکاتی است که در قسمت ویژگی‌های یک لپ تاپ مناسب گیمینگ شرح دادیم، این را هم مدنظر قرار دهید که به طور معمول قیمت لپ تاپ های گیمینگ به دلیل کانفیگ و قدرت بالایی که دارند در مقایسه با لپ تاپ های معمولی بیشتر است. بهتر است یک‌پردازنده قوی از شرکت‌های intel یا amd قلب تپنده لپ تاپ گیمینگ باشد. پردازنده‌های گرافیکی intel نیز پردازنده‌های بسیاری خوبی به شمار می‌آیند. همچنین باید در هنگام خرید به سایر موارد همچون: پردازنده، اسپیکر، صفحه نمایش و غیره نیز توجه نمود. ممکن است شما لپ تاپ را برای انجام بازی‌های خاصی در نظر داشته باشید و از آنجایی که دارید هزینه نسبتا بالایی را صرف می‌کنید بهتر است در هنگام خرید با یک مشاور مشورت کنید تا در انتخاب بهترین لپ تاپ استوک‌ گیمینگ شما را راهنمایی کند. پس از اینکه لپ تاپ مناسب خود را پیدا کردید می‌توانید آن را به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید، مزیت خرید اینترنتی این است که می‌توانید با اطمینان و به راحتی نسبت با خرید اقدام‌ کنید و  محصول را درب منزل خریداری کنید. ضمن اینکه امکان مقایسه برندهای مختلف و قیمت آن‌ها ایجاد می‌گردد. برای خرید لپ تاپ استوک باید به مرکز فروش قابل اعتمادی اقدام به خرید کنید تا بتوانید چندین سال از دستگاه خریداری شده استفاده کنید.

 بهترین برند لپ تاپ برای بازی کدام است؟

ویژگی‌های بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ

امروزه کمپانی‌های زیادی اقدام به طراحی و تولید لپ تاپ‌های گیمینگ کرده‌اند و کار هوشمندانه‌ای هم به نظر می‌رسد، چرا که افراد زیادی به سمت گیم سوق داده شده‌اند و به گذراندن اوقات فراغت خود از این طریق می‌پردازند. برندهای مختلفی در عرصه‌ی گیم‌ ظهور کرده‌اند و هر کدام از آن‌ها مخاطبان خاص خود را دارند که وفاداری زیادی به برند مورد علاقه‌شان از خود نشان می‌دهند. در این ‌میان نمی‌توان از قدرت لپ تاپ‌های گیمینگ‌ ام اس آی چشم‌پوشی کرد اما امروزه می‌بینیم که برندهای لنوو، ایسوس، دل و... به موفقیت‌های چشمگیری در تولید لپ تاپ‌های گیمینگ رسیده‌اند و می‌توانند نیاز کاربران را به طور کامل برطرف سازد. چیزی که باید در هنگام انتخاب برند در نظر گرفت قیمت آن است، چرا که معمولا لپ تام‌های گیمینگ قیمت بالاتری را در مقایسه با لپ تاپ‌های معمولی به خود اختصاص می‌دهند؛ بنابراین برند را متناسب با انتظارات متناسب با سطح‌ گیم و هزینه‌ی آن انتخاب کنید. ممکن است بهترین برند از نظر هر کسی متفاوت باشد و هر کس برند مورد علاقه خود را بهترین بداند اما چیزی که حتما باید رعایت گردد کانفیگ لپ تاپ نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، می‌باشد. 

سخن‌پایانی

اینکه افراد زیادی به گیم و بازی روی آورده‌اند بر کسی پوشیده نیست، برخی از افراد با گوشی‌های تلفن همراه خود به گیم مشغول می‌شوند، برخی به سمت کنسول‌های بازی می‌روند، شماری کامپیوترهای خانگی را برمی گزینند و تعدادی دیگر نمی‌توانند از قدرت لپ تاپ‌های گیمینگ چشم‌پوشی کنند و از آن‌ها برای گیم‌ استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که لپ تاپ‌های گیمینگ با توجه به اینکه قابلیت حمل بالایی در مقابل کامپیوترهای خانگی دارند و یا در مقایسه با کنسو‌های بازی به نمایشگر مجزا نیاز ندارند، طرفداران زیادی دارد. دیدیم که بهترین لپ تاپ استوک‌ گیمینگ باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد که به قدرت آن می‌افزاید تا امکان انجام بازی‌های سنگین فراهم گردد. اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارید پیشنهاد می‌کنیم از یک ‌مشاور کمک بگیرید تا در بهترین انتخاب به شما کمک کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!