کی روش در یک قدمی نیمکت تیم ملی/ کارلوس دستیارانش را معرفی کرد


کی روش در یک قدمی نیمکت تیم ملی/ کارلوس دستیارانش را معرفی کرد

سرمربی پرتغالی احتمالا تا آخر هفته بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب خواهد شد.

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با رئیس جدید برگزار شد‌. یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه ، تصمیم گیری درباره سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بود. همانطور که مهدی تاج پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال وعده داده بود، انتخاب او برای نیمکت تیم ملی کارلوس کی روش است و در اولین اقدام پس از انتخابش هم یک جلسه فوری برای تصمیم گیری درباره بازگشت سرمربی سابق به نیمکت تیم ملی تشکیل داد.

گویا در این جلسه بیشتر اعضای هیئت رئیسه با بازگشت کی روش موافقت کردند و همانطور که تاج در مصاحبه امروزش گفت، احتمالا فردا یا پس فردا تصمیم گیری رسمی در این خصوص اعلام می شود.

اگرچه سخنگو و نایب رییس فدراسیون خبر بازگشت کی روش را تایید یا تکذیب نکردند اما رئیس فدراسیون به صورت تلویحی این خبر را تایید کرد.

گفته می شود مسئولان فدراسیون با کی روش به توافق مالی هم رسیده اند و فقط مانده اعلام رسمی . حتی گفته می شود مسئولان فدراسیون دستیار او را هم در تیم ملی مشخص کردند و جواد نکونام دستیار او خواهد بود.

حالا کی روش فقط ۲ اردو در اختیار خواهد داشت تا تفکرات تاکتیکی اش را را در تیم ملی پیاده کند که کاری بسیار سخت خواهد بود. هر چند در جام های جهانی قبلی تیم ملی با کی روش نمایش خوبی داشت اما با توجه به نداشتن زمان این بار کار او بسیار سخت تر خواهد بود.

گفته می شود کی روش پنج دستیار خارجی را با خود به ایران خواهد آورد و احتمالا یک یا دو مربی داخلی نیز او را در زمینه هدایت تیم ملی همراهی خواهند کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تونی مثالی درخشان از ارزش‌های ماست/ واکنش رسمی رئال: کروس در قلب همه ما می‌ماند