استودیو Ninja Theory از نهایت قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده کرده است


استودیو Ninja Theory از نهایت قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده کرده است

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توانسته است موفقیت‌های زیادی برای استودیو Ninja Theory به همراه داشته باشد و اکنون این توسعه دهنده خلاق به تمجید از قدرت ایکس‌باکس وان ایکس پرداخته است. بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در ابتدا تنها برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد، چون استودیو در آن زمان...

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توانسته است موفقیت‌های زیادی برای استودیو Ninja Theory به همراه داشته باشد و اکنون این توسعه دهنده خلاق به تمجید از قدرت ایکس‌باکس وان ایکس پرداخته است.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در ابتدا تنها برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد، چون استودیو در آن زمان منابع کافی برای ساخت بازی به صورت همزمان برای سه پلترفم را نداش. بعد از عرضه و استقبال بسیار خوب بازیکنان، استودیو Ninja Theory توانست بازی را برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه کند. به روزرسانی‌ این عنوان برای ایکس‌باکس وان ایکس، باعث شده است که Hellblade: Senua’s Sacrifice از لحاظ بصری یکی از بهترین‌ها بر روی این کنسول میان نسلی باشد.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice بر روی این کنسول با سه تنظیمات مختلف گرافیکی اجرا می‌شود. اولین حالت Enriched Visuals نام دارد که تقریبا با تنظیمات الترا بر روی پی‌سی برابری می‌کنند و کیفیت سایه‌ها و بافت اجسام در آن بسیار بالاست. یک حالت مربوط به بازی کردن با فریم ریت بالاتر است که و باعث می‌شود بازی بر روی 60 فریم بر ثانیه قفل شود. حالت دیگر نیز بازی را بر روی رزولوشن 4K اجرا می‌کند. نکته جالب این است شما هر لحظه‌ای می‌توانید بین این سه حالت تعویض کنید.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که فرم متفاوتی از داستان‌سرایی در بازی‌های ویدئویی را ارائه ‌می‌دهد، در سال گذشته میلادی برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و فروش خوبی را نیز نصیب به خود کرد. این بازی که سازندگان آن در زمینه جلوه‌های بصری و گرافیک از تکنولوژی‌های متعددی همچون موشن کپچر‌های بسیار دقیق و مواردی از این دست استفاده کردند، یکی از تکنیکی‌ترین عناوین تولید شده از لحاظ گرافیکی بود و در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته و از جانب بسیاری از منتقدان تمجید شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
استودیو Ninja Theory از نهایت قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده کرده است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی و دانلود بازی ماشین سواری CarX Drift Racing 2 + دیتا