بالاخره ساخت انیمیشن سریع و خشن به وقوع می‌پیوندد


بالاخره ساخت انیمیشن سریع و خشن به وقوع می‌پیوندد

فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious) آثاری مجموعه‌‌ای هستند که تاکنون شاهد اکران شمار متعددی از آن‌ها بوده‌ایم و به زودی انیمیشن سریع و خشن نیز به این کالکشن اضافه شده و از شبکه Netflix پخش می‌شود. داستان این انیمیشن مورد انتظار پیرامون زندگی «تونی»...

فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious) آثاری مجموعه‌‌ای هستند که تاکنون شاهد اکران شمار متعددی از آن‌ها بوده‌ایم و به زودی انیمیشن سریع و خشن نیز به این کالکشن اضافه شده و از شبکه Netflix پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن مورد انتظار پیرامون زندگی «تونی» (Tony) می‌چرخد. او که نسبت خانوادگی با «دام تورتو» (Dom Toretto) دارد، توسط دولت استخدام شده تا با نفوذ به یک لیگ مسابقه ماشین‌ سواری با جرم و جنایت مبارزه کند.

مجموعه سریع و خشن تا به حال هشت فیلم را شامل می‌شود. یک اسپین-آف با هنرمندی «دوین جانسون» (Dwayne Johnson) و «جیسون استاتهام» (Jason Statham) که به زودی اکران می‌شود و نیز دو فیلم دیگر که قرار است در سه سال آینده تولید شوند، از دیگر آثار این مجموعه هستند و حالا یک انیمیشن سریالی.

حالا شبکه Netflix برای توسعه دادن این مجموعه، با همکاری شرکت DreamWorks تصمیم به ساخت انیمیشن سریع و خشن گرفته است. اثری که درباره شخصیت‌هاییست که هنوز در فیلم‌ها معرفی نشده‌اند. تمرکز اصلی داستان بر روی تونی تورتو، پسرعموی جوان دام تورتو با بازی «ون دیزل» (Vin Diesel) خواهد بود. تونی هم مانند پسرعمویش، توسط دولت استخدام می‌شود تا به یک باند خلافکاران زیرزمینی که تظاهر می‌کنند که یک لیگ مسابقات ماشین سواری هستند، نفوذ کند.

انیمیشن سریع و خشن یکی از پروژه‌هاییست که شرکت Netflix و DreamWorks روی آن‌ها کار می‌کنند. «مارچی کوهن» (Margie Cohn) که ریاست کمپانی DreamWorks است، در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرده که این شرکت مایل است تا همکاری موفقیت‌آمیزش با Netflix را ادامه دهد و داستان‌های جدید از مجموعه‌های محبوب را در اختیار طرفداران قرار دهد و نیز محتوای باکیفیت تولید کند.

شاید این خبر برای طرفداران مجموعه سریع و خشن هیجان‌انگیز باشد اما نباید فراموش کرد که این اثر، اولین باری نیست که یک فیلم لایو-اکشن به انیمیشن سریالی تبدیل شده؛ از سری «مومیایی» (The Mummy) گرفته تا «جنگ ستارگان» (Star Wars)، تقریبا از اکثر آثار اینچنینی، یک انیمیشن نیز ساخته شده است. گاها پیش می‌آید که این انیمیشن‌ها موفق نمی‌شوند: مثل «جومانجی» (Jumanji). با این حال، کادر تولیدی که پشت انیمیشن سریع و خشن هستند، بسیار قوی بوده و توانایی‌های بالایی دارند.

با همه این‌ها، قرارداد بین Netflix و DreamWorks تا به حال برای این دو شرکت هفده جایزه Emmy به ارمغان آورده است. پس شاید بتوانیم به موفقیت انیمیشن سریع و خشن امیدوار باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بالاخره ساخت انیمیشن سریع و خشن به وقوع می‌پیوندد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!