عنوان و تاریخ اکران فیلم باب اسفنجی مشخص شد


عنوان و تاریخ اکران فیلم باب اسفنجی مشخص شد

سومین فیلم باب اسفنجی که عنوان The SpongeBob Movie: It’s a Wonderful Sponge به آن اختصاص داده شده، قرار است در تاریخ 22 جولای سال 2020  (1 مرداد 1399) اکران شود. خبر شروع تولید فیلم باب اسفنجی 3 در ماه مه پارسال اعلام شد و قرار بود که در سال 2019 بر روی پرده سینما...

سومین فیلم باب اسفنجی که عنوان The SpongeBob Movie: It’s a Wonderful Sponge به آن اختصاص داده شده، قرار است در تاریخ ۲۲ جولای سال ۲۰۲۰ (1 مرداد 1399) اکران شود.

خبر شروع تولید فیلم باب اسفنجی ۳ در ماه مه پارسال اعلام شد و قرار بود که در سال ۲۰۱۹ بر روی پرده سینما برود. اولین فیلم باب اسفنجی در سال ۲۰۰۴ اکران شد و فیلم بعدی هم که عنوان The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water را به آن اختصاص داده بودند، در سال ۲۰۱۵ اکران شد. حالا شرکت Paramount اعلام کرده است که فیلم سوم در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

سریال انیمیشنی باب اسفنجی که اولین بار در سال ۱۹۹۹ در شبکه Nickelodeon شروع به پخش کرد، تا به حال یکی از آثار مورد علاقه بسیاری از کودکان و بزرگسالان بوده است. این سریال در ۱۴ سال گذشته یکی از انیمیشن‌هاییست که بیشترین تعداد تماشاچیان را داشته و تا به حال در ۱۸۵ کشور مختلف پخش شده و به بیش از ۵۰ زبان دنیا ترجمه شده است.

داستان این انیمیشن سریالی زندگی و ماجراجویی‌های باب اسفنجی را دنبال می‌کند که یک اسفنج دریایی شاد، مهربان و خوش‌بین است. او و دوست‌های دریاییش در شهر «بیکینی باتوم» (Bikini Bottom) زندگی می‌کنند. در میان دوستانش، یک ستاره دریایی صورتی به نام «پاتریک ستاره» (Patrick Star) حضور دارد که نزدیک‌ترین دوست باب است. همسایه آن‌ها اختاپوسی به نام «اسکوییدوارد» (Squidward Tentacles) است و سنجابی تگزاسی با نام «سندی چیکس» (Sandy Cheeks) از دیگر دوستان پاتریک و باب اسفنجی هستند.

فیلم باب اسفنجی شلوار مکعبی و فیلم The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water هر دو در باکس آفیس بسیار موفقیت‌آمیز بودند و با بودجه ۱۰۴ میلیون دلاری توانستند ۴۶۵.۳ میلیون دلار فروش کلی داشته باشند.

فیلم The SpongeBob Movie: It’s A Wonderful Sponge که سومین فیلم باب اسفنجی است، در تاریخ ۲۲ جولای سال ۲۰۲۰ (مصادف با یکم مرداد ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
عنوان و تاریخ اکران فیلم باب اسفنجی مشخص شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Minecraft 1.16.20.54 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرفت