شخصیت جوکر با بازی خواکین فونیکس چه تفاوتی با کتاب‌های مصور خواهد داشت؟


شخصیت جوکر با بازی خواکین فونیکس چه تفاوتی با کتاب‌های مصور خواهد داشت؟

چندی پیش به صورت رسمی تایید شد که خواکین فونیکس در فیلم سولوی شخصیت جوکر نقش اصلی خواهد بود و اکنون خود این بازیگر به صحبت در این پرداخته است که چگونه برداشت او از کتاب‌های مصور فرق خواهد داشت. شرکت برادران وارنر تایید کرده است که این فیلم که داستان آن را تاد فیلیپز و اسمات سیلور...

چندی پیش به صورت رسمی تایید شد که خواکین فونیکس در فیلم سولوی شخصیت جوکر نقش اصلی خواهد بود و اکنون خود این بازیگر به صحبت در این پرداخته است که چگونه برداشت او از کتاب‌های مصور فرق خواهد داشت.

شرکت برادران وارنر تایید کرده است که این فیلم که داستان آن را تاد فیلیپز و اسمات سیلور که سابقه نوشتن فیلم‌نامه اثری همچون The Fighter را دارد، خواهند نوشت و احتمالا در سال 2019 اکران خواهد شد. این فیلم استان شخصیتی را روایت خواهد کرد از جانب جامعه نادیده گرفته شده است. ما فقط با یک داستان و شخصیت دیوانه طرف نخواهیم بود. این فیلم که با بودجه کم در دست ساخت قرار دارد جزئی از جهان توسعه یافته DC نخواهد بود بلکه جزئی از جهان DC Dark است. شرکت برادران وارنر با DC Dark قصد دارد بر روی داستان‌ها کوچک‌تر و تاریک‌تر تمرکز کند و فیلم جوکر اولین آن‌ها است.

در مصاحبه‌ای که خواکین فونیکس با سایت کولایدر در مورد جدیدترین کارش، Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot، داشت اطلاعاتی نیز در مورد فیلم سولوی جوکر منتشر کرد. او گفت که این فیلم از جوکر را نمی‌توان به طور دقیق دسته بندی کرد و در ژانر خاصی قرار دارد و نمی‌شود آن را به طور کل یک اثر ابرقهرمانی دانست. او ادامه داد که مهم‌ترین موضوع در مورد فیلم جوکر این است که تاد با علاقه بسیاری بر روی آن کار می‌کند. فونیکس در ادامه صحبت‌های به بحث در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی پرداخت.

من فکر کی‌کنم که در پشت هیجان و اندازه فیلم‌های ابرقهرمانی، شخصیت بسیار قوی و خوبی وجود دارند که با مشکلات واقعی زندگی در حال مبارزه هستند. بعضی مواقع این شخصیت‌ها دیده می‌شوند و بعضی خبر. من فکر می‌کنم که شخصیت‌هایی در کتاب‌های مصور وجود دارند که بسیار جالب هستند و باید مورد مطالعه قرار گیرند. من درک می‌کنم که تاد درک می‌کند این موضوع چه اندازه خوب است.

شاید فاصله گرفتن از فیلم‌های بلاکباستری و تمرکز بر روی یک شخصیت خاص، کاری است که لازم است DC انجام دهد و مقداری خودش را از رقابت با مارول دور کند. بر اساس صحبت‌ها فونیکس می‌توان گفت که DC در حال ساخت فیلمی است که یک برداشت واقع‌گرایانه از شخصیت جوکر دارد و نه تنها به نحو شگل‌گیری این شخصیت خواهد پراخت بلکه سفری به دنیای بیرون از دشمنی او با بتمن نیز می‌کند.

نکته جالب این است که خواکین فونیکس در انتخاب فیلم‌هایش همیشه بسیار سخت‌گیر بوده و همیشه با توجه به کارگردان و سازنده‌ها کار بعدی خود را انتخاب می‌کند؛ از همین رو می‌توان امید داشت که تاد فیلیپز در حال ساخت فیلم بسیاری خوب است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
شخصیت جوکر با بازی خواکین فونیکس چه تفاوتی با کتاب‌های مصور خواهد داشت؟

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی Candy Crush Saga 1.153.0.2 کندی کراش آبنباتی