World War Z ‌برروی رایانه‌های شخصی عملکردی فراتر از انتظار داشته است


توسعه دهنده‌ی World War Z، سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) اظهار داشت که «عملکرد بسیار بالاتر از حد انتظار این بازی» برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی به دلیل توافق انحصاری است که با فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) داشته‌اند. متیو کارچ (Matthew Karch)، مدیرعامل استودیوی سیبر اینتراکتیو، در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی که به مناسبت...

World War Z ‌برروی رایانه‌های شخصی عملکردی فراتر از انتظار داشته است

توسعه دهنده‌ی World War Z، سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) اظهار داشت که «عملکرد بسیار بالاتر از حد انتظار این بازی» برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی به دلیل توافق انحصاری است که با فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) داشته‌اند.

متیو کارچ (Matthew Karch)، مدیرعامل استودیوی سیبر اینتراکتیو، در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی که به مناسبت فروش یک میلیونی این بازی زامبی‌ محور برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها که طی هفته‌ی اخیر منتشر شد، گفت که تیم سازنده بسیار «هیجان‌زده» است و از اپیک گیمز به خاطر «پشتیبانی دریافت شده» تشکر می کنند.

سیبر به شدت به خاطر عملکرد بازی روی همه پلتفرم‌ها هیجان‌زده است. به‌خصوص بر‌روی رایانه‌های شخصی، با تشکر از پشتیبانی‌ای که از سمت اپیک گیمز دریافت کرده‌ایم، عملکرد فراتر از انتظاری داشتیم. در آینده باز هم با استفاده از بهبودها، به‌روزرسانی‌های مربوط به ثبات بازی و محتوای گیم‌پلی اضافی، برروی رشد بازی و جامعه‌ی هواداران آن کار خواهیم کرد که این روند به زودی با اضافه شدن یک مرحله‌ی ویژه‌ی جدید به بخش توکیو آغاز خواهد شد.

آقای کارچ توضیح نداد که این پشتیبانی‌های اپیک دقیقا شامل چه مواردی می‌شوند؛ اما در صحبت با سایت VentureBeat تایید کرد که بازی، به خصوص در خارج از آمریکا، بسیار خوب عمل کرده. درحقیقت، تنها ۲۵% از فروش یک میلیون نسخه‌ای این بازی مربوط به داخل کشور آمریکاست.

آقای کارچ همچنین گفت:

درکل، فروش در آمریکا و اروپا به یک اندازه بوده است. ما هفتاد هزار بازیکن هم‌زمان داشتیم که بازیکن‌های هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن تقریبا با یکدیگر مساوی بودند. چیزی که ما را متعجب کرد این بود که فروش بازی در خارج از کشور آمریکا بسیار قدرتمند بود؛ به طوری که آمریکا تنها ۲۵% فروش کلی بازی را به خود اختصاص می‌داد.

مدیرعامل اپیک گیمز، تیم سوئینی (Tim Sweeney) اخیرا گفته بود «اپیک در صورتی از انحصاری کردن بازی‌های جدید دست خواهد کشید که استیم (Steam) به صورت دائمی ۸۸% از سهم درآمد بازی‌ها را برای ناشران و توسعه دهندگان در نظر بگیرد.» سوئینی همچنین گفت که در این صورت، اپیک گیمز حتی ممکن است به قرار دادن بازی‌های خود ‌برروی فروشگاه استیم نیز فکر کند.

وی در توئیتر خود نوشت:

چنین حرکتی می‌تواند یک لحظه‌ی باشکوه در تاریخ پلتفرم رایانه‌های شخصی باشد و همچنین تا نسل‌ها بعد، تاثیر شگرفی برروی دیگر پلتفرم‌ها بگذارد.

بازی World War Z در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحت عنوان آشفتگی زامبی‌ها | نقد و بررسی بازی World War Zبه قلم محمد آریا مقدم را در مطالعه کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

World War Z ‌برروی رایانه‌های شخصی عملکردی فراتر از انتظار داشته است


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تغییر شناسه های توهین آمیز در پلی استیشن به طور خودکار