مسابقات EVO 2020 کنسل شد


مسابقات EVO 2020 کنسل شد

مسابقات EVO 2020 که یک تورنمنت آنلاین بسیار معروف هست به صورت رسمی لغو شده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. همه این مسائل مربوط به چندین شکایت سوء رفتار جنسی علیه مدیرعامل این شرکت، جویی کوئلار، هست. ابتدا جویی کوئلار به مرخصی اجباری فرستاده شده، ولی اکنون به نظر می‌رسد که قضیه بسیار جدی‌تر است. وقتی این ماجرا شروع شد چندین برند مشهور...

مسابقات EVO 2020 که یک تورنمنت آنلاین بسیار معروف هست به صورت رسمی لغو شده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

همه این مسائل مربوط به چندین شکایت سوء رفتار جنسی علیه مدیرعامل این شرکت، جویی کوئلار، هست. ابتدا جویی کوئلار به مرخصی اجباری فرستاده شده، ولی اکنون به نظر می‌رسد که قضیه بسیار جدی‌تر است. وقتی این ماجرا شروع شد چندین برند مشهور اعلام کردند که در مسابقات حضور نخواهند داشت و خبری از بازی‌های Street Fighter و Mortal Kombat نخواهد بود. اکنون مسابقات EVO 2020 کنسل شده و مدیرعامل شرکت نیز شغل خود را از دست داده است.

این شرکت اعلامیه‌ای این زمینه در توییتر منتشر کرده است که ترجمه آن در زیر قرار داده شده است:

در 24 ساعت گذشته، در واکنش به اتهامات منتشر شده در توییتر، مجبور به اتخاذ تصمیمات بسیار مهمی در رابطه با شرکت خود شده‌ایم. از هم‌اکنون جویی کوئلار دیگر در شرکت کار نخواهد کرد. در حال حاضر بر روی جدایی کامل او از شرکت کار می‌کنیم. از این به بعد تونی کنون مدیر عامل شرکت خواهد بود. پیشرفت یک شبه و بدون شجاعت حاصل نمی‌شود. ما نسبت به اتفاقات رخ داده شگفت زده و ناراحت هستیم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا EVO را بهتر، قوی‌تر و امن‌تر کنیم. به همین خاطر رویداد امسال کنسل خواهد شد و پول تمام شرکت کنندگان پس داده می‌شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!