کمک جهادی کانون الزهرا(س) به زنان سرپرست خانوار


کمک جهادی کانون الزهرا(س) به زنان سرپرست خانوار

کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) ماسال کمک جهادی به زنان سرپرست خانوار در فصل کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است.

« افسانه یگانه انجیلان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت در تشریح برنامه‌ها و اقدامات کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) ماسال از ابتدای سال جاری اظهارداشت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در ارتقا آگاهی مردم، کانون الزهرا(س) تحقق این مهم را در دستور کار قرار داده است.

مدیر کانون الزهرا(س) مسجد امام حسین(ع) روستای معاف ماسال ادامه داد: در این راستا طرح "دورهمی‌های کتاب" در کانون برگزار شده و با حضور اعضای کانون به نقد و بررسی کتاب معرفی شده از سوی کانون می‌پردازیم.

وی از اجرای طرح ملی«سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده شهدا خبر داد و اذعان داشت: در قالب این طرح این هفته به دیدار خانواده شهید حسنعلی بهزادی رفته و مادر این شهید بزرگوار مورد تکریم قرار گرفت.

یگانه در ادامه به فعالیت‌های حوزه تولید و کارآفرینی با عنوان کمک جهادی به زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و بیان داشت: در قالب این طرح اعضای کانون در فصل کشاورزی و انجام فعالیت‌های مرتبط با این حوزه به یاری یکدیگر می‌شتابند.

وی تصریح کرد: کمک به زنان سرپرست خانوار در جمع‌آوری علوفه و کشت مجدد آن یکی از فعالیت‌های کانون الزهرا(س) روستای معاف ماسال است.

به گفته مدیر کانون الزهرا(س) پرورش و تکثیر گل و گیاه از دیگر فعالیت‌های کانون است که در این راستا یک گلخانه به همت اعضای کانون تاسیس شده است.

وی با اشاره به غبارروبی و عطرافشانی مسجد امام حسین(ع) روستای معاف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستانه ماه رمضان گفت: برنامه‌های قرآنی کانون به صورت مجازی و در صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

یگانه برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های رمضانی کانون عنوان کرد و بیان داشت: همچنین یادواره شهید مفقودالاثر «محمود حسرتی» با حضور اعضاء کانون برگزار شد.

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم دعا و تفسیر روزانه قرآن و مسابقه نقاشی کودکان با موضوع فضیلت نماز خواندن را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در رمضان ۱۴۰۰ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسین(ع) روستای معاف برگزار می‌شود.

پایان پیام/84

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...