سامانه های پاسخگویی به شکایات و پرداخت خسارت مشتریان متصل شد


سامانه پاسخگویی به شکایات مشتریان (EOP) به منظور پرداخت سریع و آنلاین خسارت های احتمالی در جابجایی مرسولات، به سامانه پرداخت خسارت متصل شد. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان این اقدام را در راستای افزایش رضایت مشتریان و وفاداری آنان در فضای رقابتی کنونی و همچنین عمل به تعهدات و جبران خسارت های...

سامانه های پاسخگویی به شکایات و پرداخت خسارت مشتریان متصل شد
سامانه پاسخگویی به شکایات مشتریان (EOP) به منظور پرداخت سریع و آنلاین خسارت های احتمالی در جابجایی مرسولات، به سامانه پرداخت خسارت متصل شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان این اقدام را در راستای افزایش رضایت مشتریان و وفاداری آنان در فضای رقابتی کنونی و همچنین عمل به تعهدات و جبران خسارت های احتمالی، انجام داده است و حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت شکایت مشتری در سامانه، به خسارت اعلام شده رسیدگی و نسبت به پرداخت آن اقدام می کند.
براین اساس، کاربر سامانه غرامت به صورت مستمر کارتابل سامانه شکایات را در سامانه جامع پرداخت غرامات، کنترل و رصد می کند.
سامانه غرامت نسبت به کنترل و رصد مستمر «کارتابل سامانه شکایات» در سامانه جامع پرداخت غرامات پستی اقدام نموده و به منظور ختم پرونده نسبت به انجام مراحل ذیل در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نماید.
با توجه به اهمیت موضوع تامین حداکثری رضایت مشتریان، به زودی گزینه ای تحت عنوان پاسخگویی به موقع به پرونده های غرامت های واصله، در سامانه غرامات پستی ایجاد می شود و دفتر مدیریت عملکرد و امور مشتریان ضمن کنترل عملکرد کلیه واحدهای اجرایی، نسبت به ایجاد شاخص جدید “میزان پرداخت غرامات الکترونیکی” در سیستم ارزیایی عملکرد کیفی اقدام می کند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی تلویزیون سامسونگ S95B: شکوه کوانتومی!