نسخه Stone Mason بازی God of War معرفی شد


نسخه Stone Mason بازی God of War معرفی شد

در میان انبوه عناوینی که در سال جاری عرضه خواهند شد، بازی God of War یکی از مورد انتظارترین آن‌هاست که هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. حال یک نسخه ویژه از بازی God of War معرفی شده است که Stone Mason نام دارد و شامل یک مجسمه 9 اینچی از کریتوس و پسرش، قاب فلزی محدود بازی و چندین محتویات اضافی و...

در میان انبوه عناوینی که در سال جاری عرضه خواهند شد، بازی God of War یکی از مورد انتظارترین آن‌هاست که هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

حال یک نسخه ویژه از بازی God of War معرفی شده است که Stone Mason نام دارد و شامل یک مجسمه 9 اینچی از کریتوس و پسرش، قاب فلزی محدود بازی و چندین محتویات اضافی و انحصاری دیگر است که بعضی از آن‌ها دیجیتالی هستند. البته قیمت نسخه Stone Mason بازی God of War کم نیست و به گفته گیم‌اسپات برای تهیه آن باید 150 دلار هزینه کنید.

لیست کامل محتویات بازی در زیر قرار داده شده است:

مجسمه 9 اینچی کریتوس و پسرش قاب فلزی بازی کَنده‌کاری برادران هولدرا یک لیتوگرافی منحصربه‌فرد و احصاری یک نقشه‌ی پارچه‌ای جاسوئیچی سخنگوی سر میمیر حلقه Stone Mason کنده‌کاری اسب و ترول سپر Defender of the Chosen (محتوای دیجیتالی) زره Death’s Vow (محتوای دیجیتالی) سپر Exile’s Guardian (محتوای دیجیتالی) پوسته متحرک برای پلی‌استیشن 4 (محتوای دیجیتالی) کامیک دیجیتالی بازی (محتوای دیجیتالی) یک کتاب هنری (محتوای دیجیتالی)

البته هنوز مشخص نیست که چند نسخه از Stone Mason تولید خواهد شد ولی این محتویات می‌توانند هرکسی را وسوه کنند. بازی God of War قرار است در نیمه اول سال 2018 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نسخه Stone Mason بازی God of War معرفی شد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی و دانلود بازی اکشن Shadow Fight 2 Special Edition