بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید


بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

اگر در سال گذشته اخبار مربوط به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بازی‌های بتل رویال چندنفره محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و ما در این مقاله قصد داریم بهترین بازی‌های بتل رویال را به شما معرفی کنیم. علی‌رغم اینکه طی سال گذشته محبوبیت بازی چندنفره بتل رویال به یکباره زیاد شد...

اگر در سال گذشته اخبار مربوط به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بازی‌های بتل رویال چندنفره محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و ما در این مقاله قصد داریم بهترین بازی‌های بتل رویال را به شما معرفی کنیم.

علی‌رغم اینکه طی سال گذشته محبوبیت بازی چندنفره بتل رویال به یکباره زیاد شد اما خیلی وقت است که چنین عناوین وارد بازار شده‌اند. با این وجود این دو عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite بودند که باعث افزایش بازیکنان این سبک عناوین شده‌اند و اکنون مجموعه‌های بزرگی مثل Call of Duty: Black Ops 4 نیز بخش مخصوصی برای طرفداران این سبک خواهد داشت.

لیست بهترین بازی‌های بتل رویال در زیر می‌توانید بخوانید:

1- PlayerUnknown’s Battlegrounds

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

اول از همه به سراغ محبوب‌ترین بازی بتل رویال می‌رویم که PlayerUnknown’s Battlegrounds نام دارد. در واقع اگر این عنوان را بهترین بازی بتل رویال ندانیم، باید آن را مجبوب‌ترین دانست، چون با وجود اینکه رایگان نیست ولی رکورد 3 میلیون بازیکن همزمان را در استیم داشته است که به جرات می‌توان گفت که دست نیافتنی است. PlayerUnknown’s Battlegrounds در ابتدا در سرویس دسترسی زودهنگام استیم قرار داشت و پس از چند ماه بود که به ناگهان محبوبیتش چندین برابر شد. با اینکه نسبت به چند ماه پیش کمی از محبوبیت PlayerUnknown’s Battlegrounds کم شده است ولی هنوز یکی از بهترین تجربه‌ بتل رویال را می‌تواند برای شما به ارمغان آورد. طراحی نقشه بسیار عالی و بزرگ در کنار گان‌پلی نیمه شبیه ساز آن بسیار اعتیاد آور است. البته باید ذکر کنیم که این عنوان بدون ایراد نیست و علاوه‌بر مشکلات فنی، گیم‌پلی آن نیاز به بهبودهای زیادی دارد تا بتواند به یک عنوان استاندارد بدون مشکل تبدیل شود ولی اعتیادآور بودن بازی مانع از این می‌شود که این نکات شما را آزار دهد.

2- Fortnite: Battle Royale

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

در بالا به این اشاره کردیم که کمی از محبوبیت PlayerUnknown’s Battlegrounds کم شده است که یکی از عمده‌ترین دلایلش می‌تواند افزایش محبوبیت بازی Fortnite: Battle Royale باشد. این عنوان در آورده شدن سبک بتل رویال به مدیا و رسانه بسیار تاثیرگذار بود و نسبت به PlayerUnknown’s Battlegrounds تجربه‌ای کاملا متفاوت برای شما به ارمغان می‌آورد. Fortnite: Battle Royale حتی در کنار عناوین این سبک نیز بسیار متفاوت است و مکانیزم ساخت و ساز آن در کنار سیستم تیراندازی غیرواقعی و رنگ‌بندی شاد آن باعث شده است که بازیکنان مدام به تجربه بازی ادامه دهند و از طرف دیگر نیز استودیو Epic Games با پشتیبانی خوب از بازی توانسته طرفداران را راضی و خوشحال نگه دارد. هر چند وقت یک بار یک حالت جدید به بازی اضافه می‌شود که بسیار جالب و سرگرم کننده هستند و همین اواخر حالت تانوس به Fortnite به بازی افزوده شده بود که یک تجربه کاملا جدید را برای بازیکنان خلق کرده است.

3- H1Z1: King of the Kill

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

«برندن گرین» (Brendan Greene) فردی است که با نام مستعار بازیکن ناشناس (PlayerUnknown) شناخته شده است تمام عمر خود را بر روی عناوین بتل رویال کار کرده است و پیش از اینکه به سراغ PlayerUnknown’s Battlegrounds برود، توسعه حالت بتل رویال بازی H1Z1 که به نام King of the Kill شناخته شده است را برعهده داشت. همین موضوع می‌تواند ثابت کند King of the Kill به چه اندازه خوب است ولی با وجود داشتن یک طراح ارشد این دو عنوان تفاوت بساری با هم دارند. برعکس PlayerUnknown’s Battlegrounds که بر روی بقا در طول بازی تاکید دارد، بازی H1Z1: King of the Kill بر روی شوتر بودن تمرکز دارد. همین موضوع به سادگی باعث می‌شود که با یک بازی رقابتی‌ و خونین‌تر طرف باشیم که به محض اینکه به زمین برسید، نبرد شما آغاز خواهد شد. این عنوان همچنین دارای یک سیستم کرفت کردن هم است که در کنار دیگر ویژگی‌های خوبش بازیکنان زیادی را جذب خود کرده است.

4- The Culling

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

بازی The Culling نسبت به دیگر عناوین این سبک دارای یک نقطه قوت است که شاید نقطه ضعف آن نیز محسوب شود، تفاوت بیش از حد. در این عنوان به جای 100 بازیکن، 16 بازیکن در نقشه قرار داده می‌شوند، جهانی که در آینده واقع شده است و دارای یک فضای آخرالزمانی و ناسالم است. در این بازی هیچگونه مهماتی و اسلحه‌ای به بازیکنان داده نمی‌شود و بازیکنان باید با امکانات کمی که دارند، برای بقای خود تلاش کنند. شما در بازی باید ابتدا منابع مورد نیاز خود را جمع کنید و با آن‌ها سلاح سرد و تله درست کنید. حتی محیط این بازی نیز شما را به چالش می‌کشد که باعث می‌شود با یک بازی بتل رویال خاص طرف باشیم.

5- ArmA 3 : PlayerUnknown’s Battle Royal Mod

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

برندن گرین قبل از اینکه بخواهد PlayerUnknown’s Battlegrounds یا حتی H1Z1: King of the Kill را بسازد بر روی ماد بتل رویال بازی ArmA 3 کار می‌کرد که پایه‌گذار موفقیت این سبک از بازی‌ها بود. شاید درست باشد که بگوییم بازی‌هایی که بعد از ArmA 3 : PlayerUnknown’s Battle Royal Mod وارد بازار شده‌اند کیفیت بهتری دارند ولی این ماد همانند بازی اصلی دارای یک ویژگی بسیار خاص است که آن را از همه عناوین جدا می‌کند؛ تمرکز بسیار زیاد بر روی واقع‌گرایی و شبیه‌ساز بودن. این تمرکز بر روی شبیه ساز جنگ‌ و نبرد واقعی باعث می‌شود با خالص‌ترین نوع از بتل رویال روبه رو باشیم که اگر طرفدار این سبک بازی باشید، لازم است این ماد را تجربه کنید که می‌تواند دنیای شما را دگرگون کند.

6- GTA Online: Motor Wars

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

GTA V به عنوان موفق‌ترین محصول سرگرمی شناخته می‌شود که بخش زیادی از آن را مدیون بخش چندنفره خود است که بسیار خوب طراحی شده است. برای بخش چندنفره بازی بر روی پی‌سی یک ماد به نام Motor Wars وجود دارد که نسبت به دیگر بتل رویال‌هایی که تاکنون معرفی کرده‌ایم متفاوت‌تر و بسیار خاص‌تر است و همین خاص بودنش باعث جذب بازیکنان می‌شود. در این ماد نیز شما همچنان برای زنده ماندن تلاش می‌کنید ولی به جای اینکه این کار را با پای پیاده و اسلحه انجام دهید، از ماشین‌هایی استفاده می‌کنید که به سلاح‌هایی بسیار قدرمتند مجهز شده‌اند. چیزی که باعث می‌شود GTA Online: Motor Wars طرفدار داشته باشد، جریان داشتنش در جهان GTA V و فیزیک بسیار خوبش است که تجربه بازی را لذت بخش می‌کند.

7- Rust: Battle Royale

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

Rust یک بازی بسیار جالب است که چند سالی است عرضه شده و طرفداران خاص خودش را دارد و حالت بتل رویال آن با بازی اصلی تفاوت چندانی ندارد که باعث جذابیت بازی می‌شود. شما باید در یک محیط خشن و کشنده به جمع‌آوری منابع بپردازید، جایی که به معنی واقعی کلمه هیچ دوستی برای شما باقی نمانده است. اکنون شما باید سختی‌های حالت بتل رویال را نیز به آن اضافه کنید که یک تجربه بسیار چالش‌برانگیز برایتان خواهد بود و باید با چنگ و دندان برای بقا تلاش کنید. هر مسابقه بی‌رحم و ترسناک است که می‌تواند بهترین یا بدترین تجربه بتل رویال شما را رقم بزند و به همین دلیل است که این فرمول تاکنون به خوبی جواب داده است.

8- Dayz: Battle Royale

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

بازی DayZ: Battle Royale از تمامی دیگر موارد این لیست قدیمی‌تر است و مطمئنا ارزش تجربه کردن را دارد. این عنوان در هسته خود یک تجربه بتل رویال کامل است ولی دارای ویژگی‌های خاصی است که تجربه آن را چندین برابر لذت بخش‌تر می‌کند. برعکس خیلی از بازی‌های که در یک نقشه خالی که فقط در آن ساختمان‌هایی قرار داده شده جریان دارند، DayZ: Battle Royale در یک جزیره پر از زامبی جریان دارد. شما علاوه‌بر رقابت با دیگر بازیکنان باید مراقب باشید که به خوراکی برای زامبی‌ها بدل نشوید. این عنوان جذاب، نفس‌گیر و کمی ترسناک است و اگر هم طرفدار سبک بتل رویال و هم طرفداران فضای آخرالزمانی و زامبی هستید، تجربه DayZ: Battle Royale بر شما واجب است.

9- The Darwin Project

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

هسته اصلی بازی The Darwin Project به The Culling شباهت بسیاری دارد و تعداد کمی بازیکن را تنها با یک تیر و کمان و تبر درون یک نقشه تقریبا کوچک‌تر نسبت به دیگر قرار می‌دهد که با ساخت ابزار مختلف و پیدا کردن منابع باید برای بقا خود مبارزه کنند. در ادامه یک بازیکن دیگر به عنوان show director و مدیر بازی معرفی می‌شود که بسیار قدرتمند است. او می‌تواند کارهای انجام دهد که بازی را جذاب‌تر کند. از بین بردن کامل یک منطقه و کسانی که در آن هستند در کنار فراهم کردن آیتم برای بازیکنان است. البته بعضی اوقات یک مدیر بازی بد، باعث خراب شدن بازی دیگران می‌شود ولی اکثر مواقع این بازی بسیار لذت بخش است.

10- Maelstrom

بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید

بازی Maelstrom به تازگی وارد سرویس دسترسی زودهنگام استیم شده و به سرعت توانست توجه بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی بتل رویال با دیگر عناوین این سبک تفاوت بسیاری دارد، چون شما دیگر برای بقا و یا آخرین فرد زنده مانده رقابت نمی‌کنید، بلکه رقابت بر سر این است که آخرین کشتی باقی مانده باشید. این بتل رویال دریایی در یک دنیای فانتزی جریان دارد که شما باید در نقشه آن که به سرعت کوچک می‌شود کشتی خود را هدایت کنید و با دیگر بازیکنان در نبردی با کشتی جنگی رقابت خواهید کرد. همچنین در این بازی یک سری هیولای دریایی نیز وجود دارد که کشتی شما را تهدید می‌کنند. باید امیدوار باشیم که این بازی موفق عمل کند، چون ایده اولیه آن بسیار جالب و خوب طراحی شده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بهترین بازی‌های بتل رویال را بشناسید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اکران فیلم Monster Hunter تا سال 2021 تاخیر خورد