فیلم Spider-Man: Far From Home بزرگ‌تر و خنده‌دارتر از قسمت قبل است


فیلم Spider-Man: Far From Home بزرگ‌تر و خنده‌دارتر از قسمت قبل است

شاید برای صحبت کردن در مورد فیلم Spider-Man: Far From Home کمی زود باشد و مطمئنا با وجود اکران نشدن قسمت چهارم انتقام جویان، اجتمالا کمتر کسی منتظر رفتن این اثر بر روی پرده سینما باشد. هدف مهم در مورد ساخت یک دنباله این است که ویژگی‌هایی که موجب موفقیت فیلم نخست شده‌اند را حفظ و...

شاید برای صحبت کردن در مورد فیلم Spider-Man: Far From Home کمی زود باشد و مطمئنا با وجود اکران نشدن قسمت چهارم انتقام جویان، اجتمالا کمتر کسی منتظر رفتن این اثر بر روی پرده سینما باشد.

هدف مهم در مورد ساخت یک دنباله این است که ویژگی‌هایی که موجب موفقیت فیلم نخست شده‌اند را حفظ و در همان جهت پیشرفت کرد. مارول همیشه سعی کرده از این قانون پیروی کند و دنباله‌های بزرگ‌تر و بهتری بسازد. فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است کاری انجام دهد که هیچکدام از فیلم‌‌های مربوط به این ابرقهرمان تاکنون انجام نداده‌اند، بردن مردعنکبوتی به بیرون از کشور آمریکا. این کار اضافه کردن مکان‌ها و شخصیت‌ها جدید را به فیلم سان‌تر می‌کند و هم‌اکنون «جیک گیلنهاال» (Jake Gyllenhaal) در حال مذاکره برای ایفای نقش به عنوان شخصیت میستریو است.

سایت هالیوودریپوتر با تدوین‌گر فیلم Ant-Man and The Wasp، «دن لبنتن» (Dan Lebental)، مصاحبه‌ای داشته و از او در پروژه‌های بعدیش سوال کرده است. دن در پاسخ به این سوال گفت که او به عنوان تدوین‌گر در فیلم Spider-Man: Far From Home نیز حضور خواهد داشت و این دنباله قرار است بزرگ‌تر و خنده‌دارتر باشد.

نمی‌توانم زیاد در مورد این صحبت کنم ولی می‌توانم بگویم که با فیلمی بزرگ‌تر و خنده‌دارتز از قسمت قبلی طرف هستیم. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانید.

هنوز معلوم نیست که بزرگی این فیلم قرار است به چه اندازه باشد ولی با توجه به داستان، قابل درک است. البته هنوز اطلاعات زیادی از داستان در دسترس نیست ولی کوین فیج، رئیس مارول، اعلام کرده که با یک فیلم با استایل تعطیلات تابستانی طرف هستیم. این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که پیشتر پارکر با بازی تام هالند پس از زنده شدن در پایان فیلم انتقام جویان 4، برای تعطیلات به ار.پا سفر کرده است و از این رو حدس زدن میزان بزرگ بودن این فیلم کار سختی است، چون هم‌اکنون تایید شده است که فیلم‌برداری در چند کشور مختلف اروپایی صورت خواهد گرفت.

نام چهارمین فیلم انتقان‌جویان تصادفا لو رفت

مارول نشان داده است که استاد درست کردن فیلم‌های بزرگ بلاک‌باستر است و به همین دلیل مشکلی برای مقیاس بزرگ‌تر فیلم Spider-Man: Far From Home نخواهد داشت ولی خنده‌دارتر کردن فیلم کار سختی خواهد بود. پیتر پارکر عموما یک شخصیت شوخ طبع است و تام هالند نیز در فیلم قبلی نشان داده که توانایی اجرا سکانس‌های کمدی را نیز دارد ولی یک فیلم خنده‌دار نیاز به یک گروه کامل دارد و باید دید که آیا مارول در این زمینه نیز موفق خواهد شد یا نه؟

نظر شما در مورد فیلم Spider-Man: Far From Home چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم Spider-Man: Far From Home بزرگ‌تر و خنده‌دارتر از قسمت قبل است


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Westworld؛ بازی اندروید سریال وست ورلد