دیو باتیستا: سرنوشت من بازی در نقش مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War است


دیو باتیستا: سرنوشت من بازی در نقش مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War است

هنوز درباره انتخاب بازیگران فیلم Gears of War یونیورسال تصمیمی گرفته نشده است و دیو باتیستا در جواب کامنت یک طرفدار از علاقه‌اش به بازی در این نقش گفت. مدت‎ها پیش  بود که برای اولین بار خبر ساخت یک فیلم اقتباسی از سری بازی ‎های Gears of War تایید شد. دیو باتیستا بازیگر فیلم Guardians of Galaxy و کشتی‌گیر بازنشسته بسیار به بازی در نقش مارکوس...

هنوز درباره انتخاب بازیگران فیلم Gears of War یونیورسال تصمیمی گرفته نشده است و دیو باتیستا در جواب کامنت یک طرفدار از علاقه‌اش به بازی در این نقش گفت.

مدت‎ها پیش بود که برای اولین بار خبر ساخت یک فیلم اقتباسی از سری بازی ‎های Gears of War تایید شد. دیو باتیستا بازیگر فیلم Guardians of Galaxy و کشتی‌گیر بازنشسته بسیار به بازی در نقش مارکوس فینیکس علاقمند است. در ویدیو زیر دیو باتیستا مشغول جواب دادن به کامنت‎های سایت IGN است و در جواب یکی از کامنت‌ها که گفته بود بزارید این مرد در Gears of War بازی کند از نویسنده این کامنت تشکر کرد و اعلام کرد مدت‎ها است که برای بازی در نقش مارکوس فینیکس، پرتاگونیست دنیای Gears of War، التماس می‎کند.

بیایید انجامش بدیم، چند سالی است که برای این نقش التماس کرده‎ام به نظرم این سرنوشت من است که نقش مارکوس فینیکس را بازی کنم.

این اولین باری نیست که باتیستا خود را برای بازی در این نقش مناسب می‎داند. در ماه ژوئن وقتی یکی از طرفداران درباره نقش مورد علاقه‎اش از او سوال کرد جواب وی کاملا مشابه جوابی بود که به کامنت IGN داد و اظهار داشت بازی کردن در نقش مارکوس فینیکس را در رویاهایش می‎بیند، همچنین اعلام کرد که هر چند وقت یک بار با یونیورسال تماس می‎گیرد تا از وضعیت فیلم Gears of War مطلع شود.

من مدت‎ها است وضعیت فیلم Gears of War را دنبال می‎کنم. به نظر من همه چیز در دستان استودیو یونیورسال است من سراغ آن‎ها رفتم و آنقدر راجع به پیشرفت پروژه از آن‎ها سوال کردم که از من بیزار شده‎اند. بله من بازی در نقش مارکوس فینیکس را در رویاهایم می‎بینم.

همانطور که گفته شد هنوز هیچ تصمیمی درباره انتخاب بازیگران فیلم Gears of War نشده است، البته با حمایت‎هایی که دیو باتیستا برای بازی در این نقش دریافت کرده است اگر موفق به دریافت آن نشود علاوه بر خود باتیستا طرفدارانش هم ناراحت می‎شوند. البته دنیای Gears of War شخصیت‎های بسیاری دارد پس شاید به جای نقش مارکوس فینیکس نقش دیگری را به او پیشنهاد دهند.

نظر شما درباره فیلم Gears of War چیست و آیا می‌شود؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دیو باتیستا: سرنوشت من بازی در نقش مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!