پخش زنده سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از رادیو قرآن


پخش زنده سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از رادیو قرآن

شبکه ی رادیویی قرآن سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را که طی روزهای 16 تا 20 اسفندماه در تهران برگزار می شود، به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عماد پیران عقل، مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط رادیو قرآن با مهدی قره شیخ لو رئیس مرکزامور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، این شبکه آمادگی خود را برای پوشش خبری و همچنین پخش زنده سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در شرایط خاص کشور اعلام کرد .

مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن افزود: همزمان با سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ، رادیو قرآن رقابت های بخش آقایان که از روز شنبه ۱۶ اسفندماه در تهران آغاز خواهد شد را بصورت زنده و مستقیم تا روز سه شنبه ۱۹ اسفند به روی آنتن می برد. همچنین مراسم اختتامیه مسابقات را که روز چهارشنبه ۲۰ اسفند برگزار می شود، بصورت زنده از این شبکه ی رادیویی تقدیم مخاطبان خواهد شد.


پیران عقل در ادامه اظهار داشت: رقابت های متسابقان سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تا روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر، در بخش عصر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و بعد از مغرب نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پخش خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه به تهیه کنندگی اسماعیل شامانیان و گویندگی حمید عبیری و با هماهنگی جلال زارعی پخش خواهد شد و کارشناسان و اساتید بین المللی حفظ و قرائت نیز در این برنامه به تحلیل رقابت ها و تلاش متسابقین خواهند پرداخت .

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تبلور عقلانیت در کرامت امام حسن(ع)/صفت منصوص کریم اهل بیت(ع) چیست؟