تمام کردن حالت داستانی بازی Far Cry 5 تقریبا 25 ساعت طول خواهد کشید


تمام کردن حالت داستانی بازی Far Cry 5 تقریبا 25 ساعت طول خواهد کشید

تهیه کننده بازی Far Cry 5 در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که بازیکنان برای به اتمام رساندن حالت داستانی بازی Far Cry 5 باید 25 ساعت وقت صرف کنند. علاوه‌بر این بازیکنان می‌توانند در مپ ادیتور حالت بتل رویال را نیز به بخش چندنفره بازی اضافه کنند. یکی از بزرگ‌ترین عناوینی که تا هفته آینده منتشر...

تهیه کننده بازی Far Cry 5 در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که بازیکنان برای به اتمام رساندن حالت داستانی بازی Far Cry 5 باید 25 ساعت وقت صرف کنند. علاوه‌بر این بازیکنان می‌توانند در مپ ادیتور حالت بتل رویال را نیز به بخش چندنفره بازی اضافه کنند.

یکی از بزرگ‌ترین عناوینی که تا هفته آینده منتشر می‌شود، بازی Far Cry 5 خواهد بود که با وجود حالت داستانی، بخش چندنفره آفلاین و آنلاین و همچنین حالت آرکید جدیدی که یوبی‌سافت معرفی کرده، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. سایت گیم‌اسپات در مصاحبه‌ای از آقای «دن هی» (Dan Hay)، تهیه کننده بازی Far Cry 5، پرسید که چه مقدار زمان برای تمام کردن حالت داستانی این عنوان نیاز است که دن هی در پاسخ گفت:

به نظر من اکثر بازیکنان این عنوان را در 25 ساعت تمام خواهند کرد. البته بسته به فعالیت هرکدام از بازیکنان این زمان ممکن است طولانی‌تر هم باشد. فعالیت‌هایی مانند ماهیگیری و شکار می‌توانند تا چندین ساعت بازیکنان را سرگرم نگه دارند. این فعالیت‌ها برای بازیکنان جذاب هستند و با وجود اختیاری بودن، به احتمال زیاد هر کدام از آن‌ها حدود 4 یا 5 ساعت از وقت بازیکنان را به خود اختصاص خواهند داد.

شاید حالت آرکید جذاب‌ترین بخشی باشد که یوبی‌سافت به بازی Far Cry 5 اضافه کرده است. مپ ادیتور بازی به کلی از اول طراحی شده و بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزارهای موجود در مپ ادیتور، مراحل دلخواه خودشان را با سناریوهای منحصربه فردی تولید کنند. البته خود یوبی‌سافت نیز چند مرحله از پیش آماده شده را در اختیار بازیکمان قرار می‌دهد.

دن هی در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند حالت بتل رویال و لست من استندینگ بازی‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite: Battle Royale را نیز در مپ ادیتور تولید کنند.

ناکفته نماند که بازی Far Cry 5 در تاریخ 27 مارس 2018 (7 فروردین 1397) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تمام کردن حالت داستانی بازی Far Cry 5 تقریبا 25 ساعت طول خواهد کشید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تریلر جهانی فیلم X-Men: ‘Dark Phoenix منتشر شد